x
اجتماع بزرگ و نمایش اقتدار بسیجیان با شعار «بسیج، امید ملت ایران» در رفسنجان برگزار می شود

اجتماع بزرگ و نمایش اقتدار بسیجیان با شعار «بسیج، امید ملت ایران» در رفسنجان برگزار می شود

اجتماع بزرگ و نمایش اقتدار بسیجیان در رفسنجان با شعار «بسیج، امید ملت ایران» جمعه سوم آذر ماه در مصلی امام خامنه ای(مدظله العالی) رفسنجان برگزار می شود.


  • ۱۴۰۲/۰۹/۰۱

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان، جلسه هماهنگی برگزاری مراسم هفته بسیج با حضور مهندس علی میربابایی نائب رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان و جمعی از مسئولین در فرمانداری برگزار شد.

مهندس میربابایی نائب رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان در این جلسه با اشاره به همزمانی هفته بسیج با جنگ رژیم صهیونیستی در غزه، بحث امیدآفرینی به مردم از سوی بسیج و سپاه را مهم برشمرد و گفت: بسیج در دل دشمنان باعث رعب و وحشت و ناامیدی می شود و تقدیر از بسیجیانی که در عرصه های مختلف اجتماعی یاری گر مردم و مسئولین هستند باید مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه جمالزاده جانشین فرمانده سپاه رفسنجان به تشریح برنامه های هفته بسیج پرداخت و گفت: اجتماع بزرگ و نمایش اقتدار بسیجیان در رفسنجان با شعار «بسیج، امید ملت ایران» جمعه سوم آذر ماه در مصلی امام خامنه ای(مدظله العالی) رفسنجان برگزار می شود.

وی به برگزاری همایش «جهادگران فاطمی» در هفته بسیج و برپایی میز خدمت ادارات برای رفع مشکلات و خواسته‌های مردمی در نماز جمعه هفته جاری اشاره کرد.

لازم به ذکر است، مراسم گرامیداشت هفته بسیج با همکاری بسیج و سپاه، شهرداری و شورای اسلامی شهر رفسنجان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه ولیعصر(عج)، بنیاد شهید، اداره صمت و شرکت مس، از ۲۹ آبان ماه آغاز و تا پنجم آذرماه ادامه دارد.

مطالب مــرتبط