x
تشکر رئیس شورای اسلامی شهررفسنجان از زحمات پزشکان و پرستاران خط مقدم سلامت شهرستان رفسنجان در مبارزه با «کرونا»

تشکر رئیس شورای اسلامی شهررفسنجان از زحمات پزشکان و پرستاران خط مقدم سلامت شهرستان رفسنجان در مبارزه با «کرونا»

?حجت الاسلام والمسلمین علی هاشمیان‌ طی پیامی از زحمات شبانه روزی کلیه پزشکان وپرستاران وکادردرمانی خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا تشکرکردند. ?متن پیام به شرح ذیل میباشد↙️ ?بِسمِ اللهِ الشّافی ✍️پرستاران امروز با عشق و ایمان از بیماران پرستاری…


  • ۱۳۹۸/۱۲/۲۰

?حجت الاسلام والمسلمین علی هاشمیان‌ طی پیامی از زحمات شبانه روزی کلیه پزشکان وپرستاران وکادردرمانی خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا تشکرکردند.

?متن پیام به شرح ذیل میباشد↙️

?بِسمِ اللهِ الشّافی

✍️پرستاران امروز با عشق و ایمان از بیماران پرستاری می کنند و بیش از آنکه به کار خود به عنوان شغل بنگرند آنرا عشق و فداکاری می دانند.به‌درستی این پرستاران و پزشکان؛ همان فرزندان ایران‌زمین هستند که روزگاری برای مقابله با دشمن سینه سپر کرده و مدافع خاک وطن بودند و امروز به نوعی دیگر این راه ادامه دارد.
✍️اینجانب از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی ،مجموعه علوم آزمایشگاهی ،کارکنان بیمارستان که این روزها در خط مقدم مبارزه و درمان ویروس کرونا به صورت شبانه روزی جهت سلامتی همشهریان تلاش می کنند و جان خود را به خطر می اندازند ، تشکر می کنم .فرزندان عزیز ایران، صبر و استقامتتان، پایداری ، گذشت و فداکاریتان در این روزهای سخت، هر گز فراموش نمی‌شود.

” علی هاشمیان رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان ”

مطالب مــرتبط