x
تجلیل از قهرمانان دیار فاتحان اروند به همت شهرداری وشورای اسلامی شهر رفسنجان

تجلیل از قهرمانان دیار فاتحان اروند به همت شهرداری وشورای اسلامی شهر رفسنجان

?به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر رفسنجان جشن قهرمانی راه یابی تیم صنعت مس رفسنجان به لیگ برتر با حضورحجت الاسلام والمسلمین علی هاشمیان رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان ؛دکتر فصیحی هرندی فرماندار ؛مهندس زیندینی مدیرعامل باشگاه مس…


  • ۱۳۹۹/۰۵/۲۸

?به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر رفسنجان جشن قهرمانی راه یابی تیم صنعت مس رفسنجان به لیگ برتر با حضورحجت الاسلام والمسلمین علی هاشمیان رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان ؛دکتر فصیحی هرندی فرماندار ؛مهندس زیندینی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان ، مهندس مختاری معاون خدمات شهری شهرداری وجمعی از مسئولین شهرستان بازیکنان وکادر فنی تیم صنعت مس رفسنجان شامگاه دوشنبه ۲۷مردادماه در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان برگزار شد.

↙دراین مراسم حجت الاسلام والمسلمین علی هاشمیان رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان رسما لقب شهروند افتخاری را به محمد ربیعی سرمربی تیم صنعت مس رفسنجان اهداکردندو سرمربی تیم صنعت مس رفسنجان چهره ماندگار و شهروند افتخاری رفسنجان شد

?رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان نیز در این مراسم صعود تیم فوتبال مس رفسنجان به لیگ برتر را به مدیریت، کادر فنی و بازیکنان این تیم و مردم رفسنجان تبریک گفت و افزود: صعود تیم مس رفسنجان به لیگ برتر روحیه مضاعفی را به جامعه ورزشی و مردم رفسنجان داد و بسیار خوب است که توانستیم با همراهی وهمدلی این روحیه نشاط و شادی را به مردم هدیه دهیم.

?حجت الاسلام والمسلمین افزود: امیدوارم تیم صنعت مس رفسنجان بتواند با همراهی وهمدل بودن موفقیتهای خود در لیگ برترتثبیت کند وجایگاه خود را ترفیع داده و موفق شوندواز حسن تدبیر کادر فنی تیم نیز تشکر می کنم و ان شاءالله همه قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

?وی بیان کرد: در هر بعدی که نگاه‌ می کنیم مردم رفسنجان در کشور در هر عرصه ای برتر شناخته شدند.

?رییس شورای اسلامی شهر رفسنجان گفت: وقتی به جنگ تحمیلی نگاه می کنیم می بینیم فاتحان‌ اروند و خط شکن همه از رفسنجان بودند؛ همچنین پشتیبانی هایی که در زمان جنگ صورت گرفت به خصوص وقتی دولت مشکل مالی پیدا کرد این مردم رفسنجان بودند که با فروش محصول پسته کمک های خود را به جبهه ارسال می کردند لذا فاتحان‌ اروند تلفیقی است از حضور افراد به عنوان رزمنده و نیز کمک های مردم این شهرستان به جبهه در جنگ تحمیلی.

?وی تصریح کرد: این تلفیقی بودن فاتحان‌ اروند بسیار هوشمندانه در عمق فرهنگ مردم رفسنجان بودوقتی به سیاست نگاه می کنیم‌ می بینیم افرادی مانند مرحوم آیت‌ الله هاشمی رفسنجانی از دیار رفسنجان از قبل از انقلاب یار و همراه امام بودند و همواره در مسیر سازندگی کشور پس از پیروزی انقلاب بسیار موثر بود.

?وی گفت: کشاورزی و پسته کاری مردم رفسنجان زبانزد است‌ آن‌ ها توانستند در نقطه جغرافیایی کوچک بزرگترین جنگل دست کاشت را ایجاد کنند و محصول‌ ارزاور را تولید و روانه بازارها جهانی کنند و در اقتصاد کشور نقش آفرین باشند.

?هاشمیان افزود:  همچنین وجود صنعت مس در سرچشمه، این بزرگترین معدن روباز مس در حاورمیانه، می بینیم مردم رفسنجان در عرصه صنعت نیز کالای ارزاور را استخراج و صادر می کنند .

?وی خاطرنشان کرد: رفسنجان در بحث امور خیر نیز رتبه اول در کشور را داراست‌ رفسنجان در عرصه ورزش هم در رشته های مختلف مقام‌ آوران ملی و بین المللی دارد؛  امروز هم جوانان فوتبالیست‌ رفسنجان با مدیریت همدل و همراه مسئولین شادی را به مردم هدیه دادند.

?وی خواستار این شد که نگاه‌ های دولتمردان کشوری و استانی با توجه به جایگاه رفسنجان و این اتفاقات باید عوض شود باید به ظرفیت های رفسنجان توجه داشته باشند و با این نگاه، در جهت رشد و توسعه این شهرستان گام‌ های موثر بردارند.

?هاشمیان خاطرنشان کرد: برای رشد و توسعه رفسنجان نیازمند مدیریت، همدلی و سرمایه گذاری هستیم و از مدیران کشوری و استانی می خواهیم که این کار را انجام دهند.

?محمد ربیعی هم در این‌ آئین‌ با اشاره به اینکه دغدغه من از روز اول این‌ بود که این‌ تیم‌ بتواند جزئی از ارکان اصلی خانواده‌ های این شهرستان‌ باشد بیان کرد: در این راستا موفق‌ شدیم و به این نتیجه رسیدم که تیم‌ فوتبال صنعت مس رفسنجان در قلب مردم‌ این شهرستان قرار دارد و مردم نسبت به آن تعصب‌ دارند و این‌ تیم را دوست دارند و حامی آن‌ هستند.

?سرمربی تیم‌ فوتبال صنعت مس رفسنجان تصریح کرد: مردم  رفسنجان  با این تیم‌ زندگی می کنند که دستاورد بزرگی است و فوتبال‌ به عنوان بزرگترین پدیده اجتماعی می تواند یک شهر را به پایکوبی بیاورد و نام آن‌ شهربا نام فاتحان‌اروند را بعد از  گذشت بیش از ۳۰ سال زنده کند و در سراسر ایران سوال شود که منظور از فاتحان اروند در رفسنجان چیست؟ و این قدرت فوتبال است.

?وی ادامه داد: امیدواریم‌ این تیم در لیگ برتر هم خوش بدرخشد و خوشحال هستیم که توانستیم‌ بر قله فوتبال بایستیم و رکورد هایی بزنیم.

?ربیعی با قدردانی از پیشکسوتان عرصه فوتبال رفسنجان گفت:   راهنمایی‌ های آن‌ ها طی ۴ ماه اخیر در جلساتی که حضور داشتند باعث شد ما تکمیل کننده راه آن‌ ها باشیم‌، ضمن‌ اینکه از تیم خود نیز کمال تشکر را دارم که با سختی‌ ها و مشقات‌ فراوان واژه باور را اجرا کردند و با همدلی توانستند نقش موثر ایفا کنند و به پیروزی برسند.

?سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: این افتخار بزرگ حق مسلم این شرکت و مجتمع عظیم ومردم رفسنجان است که در بالاترین سطح فوتبال کشور نماینده ای با احترام و با شخصیت داشته باشد.

?وی در اخر از حمایتهای مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، مدیر مجتمع مس سرچشمه، اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل تیم،مسئولین شهرستان رفسنجان ؛ کادر فنی، کادر اجرایی و بازیکنان برای صعود به لیگ برتر تشکر کرد

?مجید فصیحی هرندی در این آئین گفت: جای تقدیر و تشکر دارد از لاله های نارنجی که در کنار لاله‌ های سرخ فاتحان‌ اروند بار دیگر برای شهرشان افتخار آفریدند.

?فرماندار رفسنجان بیان کرد: هستند افرادی در هر عرصه‌ ای برای کشور افتخار بیافرینند این‌ بار جوانان‌ رفسنجان در قالب تیم فوتبال‌ در عرصه ورزش چنان خوش درخشیدند که نام‌ رفسنجان باز هم در کنار فعالیت‌ های چشمگیر دیگر، بلند آوازه شد.

?وی تصریح کرد: از مدیریت‌ شرکت ملی صنایع مس ایران و مسئولینی که این تیم. را تا پای قهرمانی‌ حمایت کردند قدردانی می کنم.

?فصیحی هرندی خاطرنشان کرد: بیماری کرونا چتر خود را بر عالم‌ گسترده است و ما آنچنان که باید نتوانستیم شاهد شادی نهفته در دل جوانان و مردم‌ رفسنجان باشیم امیدواریم با رعایت پروتکل‌ های بهداشتی شاهد موفقیت‌ های روز افزون بازی های در پیش روی تیم‌ فوتبال مس رفسنجان‌ باشیم.

↙️ در پایان از مسئولین شهرستان رفسنجان که پا به پای تیم بودند تا تیم توانست با کمک وهمراهی انها به قهرمانی برسد تجلیل وقدردانی شد و همچنین شهرداری وشورای اسلامی شهر رفسنجان از بازیکنان و کادر فنی به دلیل تلاش بی وقفه انها برای راه یابی به لیگ برتر با اهدا لوح وتندیس تجلیل کرد .

↙️درضمن این مراسم با اجرای نمایش، سخنرانی، موسیقی همراه بود

مطالب مــرتبط