x
اختتامیه چهل و یکمین جشنواره سرود دانش آموزی شهرستان رفسنجان

اختتامیه چهل و یکمین جشنواره سرود دانش آموزی شهرستان رفسنجان

اختتامیه چهل و یکمین جشنواره سرود دانش آموزی شهرستان، همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان با حضور مسئولین در تالار خیام دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان،…


  • ۱۴۰۱/۱۲/۱۴

اختتامیه چهل و یکمین جشنواره سرود دانش آموزی شهرستان، همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان با حضور مسئولین در تالار خیام دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان، اختتامیه چهل و یکمین جشنواره سرود دانش آموزی شهرستان با حضور رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان، شهردار رفسنجان، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان، داوران جشنواره، مدیران و دانش آموزان مدارس شرکت کننده و مربیان گروه های سرود در تالار خیام دانشگاه ولی عصر(عج) برگزار گردید.

شایان ذکر است، این جشنواره با همکاری حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش پرورش، معاونت فرهنگی و هنری شهرداری رفسنجان و ‌موسسه هنری فرهنگی یلدا برگزار شد.

گفتنی است، در این مراسم از گروه های سرود برتر در سه مقطع تحصیلی و همچنین از نفرات برتر در بخش تکنوازی با اهدای لوح تقدیر و تندیس جشنواره تقدیر بعمل آمد.

مطالب مــرتبط