x
ارائه گزارش عملکرد اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رفسنجان در جلسه رسمی شورای شهر

ارائه گزارش عملکرد اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رفسنجان در جلسه رسمی شورای شهر

به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار آغاز یکصد و بیست و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر رفسنجان با ارائه گزارش مدیر اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رفسنجان از عملکرد این اداره همراه بود. به گزارش روابط عمومی شورای…


  • ۱۴۰۲/۰۵/۱۶

به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار آغاز یکصد و بیست و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر رفسنجان با ارائه گزارش مدیر اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رفسنجان از عملکرد این اداره همراه بود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان، عصر امروز یکصد و بیست و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر رفسنجان به ریاست سید حسین رحیمی و با حضور اعضای شورا و سید محسن حسینی مدیر اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رفسنجان در صحن علنی شورای شهر برگزار شد.

سید حسین رحیمی رییس شورای اسلامی شهر رفسنجان در این جلسه با اشاره به عملکرد بسیار خوب روابط عمومی شهرداری رفسنجان طی یکسال گذشته اظهار داشت: از یکسال گذشته شاهد فعالیت های بسیار خوب اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رفسنجان هستیم.

وی افزود: باید اخبار فعالیت ها و خدمات خوبی که شهرداری و شهردار محترم در حوزه های مختلف انجام میدهند، به سمع و نظر مردم رسانده شود.

رحیمی در ادامه بر اهتمام در امر برگزاری مراسمات افتتاح پروژه های شهرداری رفسنجان نیز تاکید داشت.

رییس شورای اسلامی شهر رفسنجان در پایان ضمن قدردانی از خبرنگاران و فعالین رسانه، عنوان کرد: از همه خبرنگارانی که در انعکاس اخبار شهر تلاش میکنند تقدیر و تشکر میکنیم.

در ادامه سید محسن حسینی مدیر اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رفسنجان با ارائه گزارش عملکرد یکساله این اداره عنوان کرد: در بدو ورود بنده به این اداره موضوع ساماندهی نیروی انسانی پیگیری و نیروهای این سازمان رصد و سازماندهی نیروها در این بخش انجام شد.

وی افزود: مردم ولی نعمت ما هستند و ما باید برخورد خوبی با ارباب رجوع داشته باشیم، به همین منظور تاکید ما به نیروهای بخش اداره ارتباطات در برخورد خوب با ارباب رجوعان است.

حسینی ادامه داد: در بحث رسانه در راستای گسترش صفحات شهرداری در فضای مجازی تلاش کرده ایم، همچنین تعامل این اداره با رسانه ها انجام شد و ارتباط شهرداری با رسانه های شهر نیز قوت گرفت.

وی با اشاره به عملکرد قوی این اداره در بحث جهاد تبیین و امید آفرینی در جامعه، افزود: سعی شده است اطلاع رسانی از فعالیت های شهرداری در همه حوزه ها با استفاده از ساخت کلیپ ها و … به مردم انجام شود، هر سخنرانی که مقام معظم رهبری دارند جان کلام را از سخنان ایشان برگرفته و تبلیغات شهری در این مبحث و همچنین در بحث مسائل روز جامعه از جمله حجاب، شهید غیرت، جوانی جمعیت و محکومیت اهانت به قرآن نیز انجام میشود.

حسینی اذعان داشت: روابط عمومی ویترین و پیشانی سازمان است، اگر خوب عمل کند برنامه های سازمان ها به خوبی به مردم اطلاع رسانی می‌شود.

وی با اشاره به انجام زیرساخت های تبلیغاتی در شهر، ابراز داشت: ۸۶ تابلوی تبلیغاتی به متراژ ۱۲۴ متر مربع به ظرفیت تبلیغاتی شهر اضافه شده است، همچنین ۱۴ بیلبورد تبلیغاتی در شهر جانمایی شده و تا یکماه آینده شاهد ۱۴ تابلوی تبلیغاتی در شهر خواهیم بود.

حسینی ساماندهی کانون های تبلیغاتی، تجلیل از پرسنل سازمان ها از جمله آتش نشانی و پرستار ها در تبلیغات شهری، فعالیت واحد تشریفات شهرداری, فعالیت ۸ تلویزیون شهری، برگزاری میز خدمت در نماز جمعه، احیای تالار قصر، احیای مهمانسرای شهرداری و شورا در رفسنجان را از جمله عملکرد شهرداری و اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نام برد.

وی با اشاره به فعالیت شهرداری رفسنجان در زمینه ی گردشگری، بیان کرد: در زمان عید نوروز بنرهایی در سطح شهر جانمایی  که با داشتن بارکد اطلاعات مراکز تاریخی شهر به مسافران و مردم نشان داده می‌شد.

حسینی همچنین در پایان به فعالیت مرکز ۱۳۷ شهرداری و ارتباط بی واسطه مسئولین با مردم و چاپ نخستین نشریه داخلی شهرداری، برگزاری مسابقات و … را از جمله فعالیت های یکساله این اداره بیان کرد.

مطالب مــرتبط