x
استقبال شورای مردمی ششم از حضور خبرنگاران در جلسات شورا

استقبال شورای مردمی ششم از حضور خبرنگاران در جلسات شورا

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان با اشاره به اینکه دشمن می داند عمود خیمه خانواده، بانوان هستند؛ تلاش دشمن برای رخنه در خانواده ها جهت فاسد کردن زن ایرانی را جدی خواند و گفت: دشمن به دنبال این است زن…


  • ۱۴۰۰/۱۱/۰۷

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان با اشاره به اینکه دشمن می داند عمود خیمه خانواده، بانوان هستند؛ تلاش دشمن برای رخنه در خانواده ها جهت فاسد کردن زن ایرانی را جدی خواند و گفت: دشمن به دنبال این است زن شیعه به دنبال فرزنداوری و تربیت فرزند صالح نرود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان سیدحسین رحیمی در جمع بانوان فعال عرصه خبر شهرستان رفسنجان درابتدا ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه‌زهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر و زن، به برخی ابعاد شخصیت آن حضرت براساس روایات اشاره کرد و گفت : میلاد خجسته حضرت زهرا (س) با هفته زن و روز تکریم مادر، فرصتی برای درس گرفتن از زندگی بانوی دو عالم حضرت صدیقه کبری(س) است وی با استناد به منویات رهبرانقلاب بیان کرد:زن به عنوان یک عنصر موثر و اثرگذار در جامعه و به عنوان محوریت خانواده است.

وی افزود: پنجاه درصد جامعه را بانوان تشکیل داده اند که نقش تاثیرگذار و مهمی را در عرصه های مختلف دارند و دشمنان در صدد کمرنگ کردن مقام زن و غیرت اسلامی در جامعه هستند.

وی بیان کرد: آنچه امروز ما را تهدید می کند تلاش دشمن در براندازی بنیان خانواده های اسلامی است، آن ها می خواهند عمود خیمه اسلام و خانواده که زن است سقوط کند، دشمنان در تحلیل هایشان بر این باور هستند که اگر مادر اسلامی را بی هویت کنیم ان وقت است که جامعه را به سمت اضمحلال برده ایم.

سیدحسین رحیمی تأکید کرد: بنابراین رسالت یک زن تأثیرگذاری به سزا در خانه است که با فرزندآوری و تربیت فرزند صالح و تحویل دادن آن ها به جامعه موجب می شود جامعه ای پویا و پایدار ایجاد شود.

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان ادامه داد: دشمن گاهی اوقات انسان را آزمایش می کند، در حال حاضر دشمن کاری کرده است که یک زن غربی هویت اصلی زن بودن را از دست داده و به جایی رسیده که پوشش نامناسب دارد و قصد دارد همان فساد زنانه را در ایران رواج دهد پس به دنبال این است که زنان شیعه به دنبال فرزندآوری نروند، تربیت فرزند صالح را نداشته باشند درعوض به دنبال ترویج سگ گردانی، فساد و منجلاب زنان هستند تا به اهداف خود برسند که همان براندازی کانون گرم خانواده های اسلامی است.

وی افزود : مُرداک اندیشمند یهودی می گوید اگر می خواهید در براندازی کانون گرم خانواده های اسلامی موفق شوید باید هیمنه مادر را بشکنید لذا فیلم های مستهجنی که تولید می کنند و به طور رایگان در دسترس مردم کشورهای اسلامی قرار می دهند در حالی که خودشان از دیدن این فیلم ها پرهیز دارند پس نباید از اصالت دینی خود خارج شویم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هیچ موضوعی را از مردم پوشیده نخواهد داشت گفت: از اینکه اخبار به موقع توسط خبرنگاران اطلاع رسانی و انعکاس داده می شود خوشحالیم و از انتقادات منصفانه استقبال خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه حضور خبرنگاران در جلسات شوراي شهر بلامانع است عنوان کرد:جايگاه ويژه اي براي خبرنگاران در صحن جلسه اختصاص يافته و اصحاب رسانه مي توانند از هفته آینده در جلسه هاي شوراي اسلامي شهر كه در روزهاي دوشنبه تشكيل مي شود، حضور يابندو شوراي مردمی ششم ازحضور خبرنگاران در جلسات استقبال مي کند

مطالب مــرتبط