x
بازدیدرئیس واعضای شورای اسلامی شهررفسنجان ازمجموعه سازمان عمران شهرداری

بازدیدرئیس واعضای شورای اسلامی شهررفسنجان ازمجموعه سازمان عمران شهرداری

رئیس واعضای شورای اسلامی شهررفسنجان ازمجموعه سازمان عمران شهرداری شامل تأسیسات و کارگاه‌های تولیدی بازدید کردند. به گزارش روابط عمومی وشورای اسلامی شهر رفسنجان در راستای بررسی روند اجرای پروژه های عمرانی شهرداری، شناسایی نقاط ضعف و قوت و رسیدگی…


  • ۱۴۰۰/۰۶/۱۸

رئیس واعضای شورای اسلامی شهررفسنجان ازمجموعه سازمان عمران شهرداری شامل تأسیسات و کارگاه‌های تولیدی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی وشورای اسلامی شهر رفسنجان در راستای بررسی روند اجرای پروژه های عمرانی شهرداری، شناسایی نقاط ضعف و قوت و رسیدگی به درخواست های مردمی و رفع مسائل و مشکلات، بازدیدمیدانی رئیس واعضای شورای اسلامی شهر به همراه سرپرست شهرداری رفسنجان انجام شد.

در ابتدا رئیس واعضای شورا به همراه سرپرست شهرداری به صورت سرزده ازسازمان عمران واقع دربلوار خلیج فارس با هدف بررسی و ارزیابی اقدامات و فعالیت های مجموعه سازمان عمران در سطح شهر و مطلع شدن از نزدیک از روند اجرایی مطالبات شهروندان بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید بعداز توضیحات کامل مدیرعامل سازمان عمران شهرداری درمورد تولیدات وفعالیت های سازمان ، از تأسیسات کارگاه تولید قطعات بتنی ،کارگاههای تعمیراتی و تولیدی این مجموعه بازدید کردندموارد لازم در جهت تکمیل و تسریع آنها در دستور کار قرار گرفت.

در ادامه از محله ماهونک بازدیدشد وضمن بازدید ، رئیس واعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری با دریافت مطالبات شهروندان، شهرداری وشورای اسلامی جهت تحقق وعده های مدیریت شهری در این محله اعلام آمادگی کردند.

 

مطالب مــرتبط