x
بازدید رئیس واعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان از مجموعه  آرامستان و پارک جنگلی۳۰۰ هکتاری

بازدید رئیس واعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان از مجموعه آرامستان و پارک جنگلی۳۰۰ هکتاری

رئیس واعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان سه شنبه ۱۴ دی ماه از مدیریت آرامستان و پارک جنگلی۳۰۰ هکتاری شهرداری بازدید کردند. رئیس واعضای شورای شهر ضمن بازدید از مجموعه آرامستان و دیدار با پرسنل مجموعه با بیان این مطلب که…


  • ۱۴۰۰/۱۰/۱۴

رئیس واعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان سه شنبه ۱۴ دی ماه از مدیریت آرامستان و پارک جنگلی۳۰۰ هکتاری شهرداری بازدید کردند.

رئیس واعضای شورای شهر ضمن بازدید از مجموعه آرامستان و دیدار با پرسنل مجموعه با بیان این مطلب که کارکنان این سازمان از شأن و جایگاه بالایی برخودار هستند تاکید کردندو عنوان شد باید توجه ویژه ای به مجموعه آرامستان باشد زیرا حجم بالای مراجعین به این مکان و همچنین حالات روحی آنها ما را مؤظف می دارد فضایی باطراوات و پویا برای همشهریان مهیا نماییم.

در این بازدید پرسنل آرامستان به بیان برخی مشکلات موجود پرداختند که توسط رئیس شورا نسبت به پیگیری و رفع آنها قول مساعد داده شد.

لازم به توضیح است:
آرامستان در سال ۱۳۹۳ و فضای سبز آن با مساحت بیش از ۵۶ هزار متر مربع طراحی و اجرا شده است.

پارک جنگلی در زمینی به مساحت ۳۰۰ هکتار و با ابعاد ۱۳۰۰*۲۳۰۰ متر مربع به عنوان بزرگترین پارک جنگلی استان حد فاصل آرامستان تا کمربندی رفسنجان احداث شده است

در این پروژه تعداد ۱۰۰ هزار اصله درخت از ۹ گونه های مقاوم به شوری و کم آبی، همیشه سبز، گلدار و مثمر از قبیل کاج، زبان گنجشک ، زیتون تلخ، سنجد خوراکی، اکالیپتوس، عناب، گل محمدی و زبان گنجشک ؛ نارون غرس شده است.

مطالب مــرتبط