x
بازدید مدیران شهری از بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی فوق تخصصی تسکین رفسنجان

بازدید مدیران شهری از بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی فوق تخصصی تسکین رفسنجان

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان  رئیس واعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان به همراه شهردار رفسنجان سه شنبه ۹ آذرماه  ازبیمارستان ۱۵۰ تختخوابی فوق تخصصی تسکین رفسنجان بازدیدنمودندو از نزدیک در جریان پیشترفت این پروژه قرار گرفتند. لازم…


  • ۱۴۰۰/۰۹/۰۹

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان  رئیس واعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان به همراه شهردار رفسنجان سه شنبه ۹ آذرماه  ازبیمارستان ۱۵۰ تختخوابی فوق تخصصی تسکین رفسنجان بازدیدنمودندو از نزدیک در جریان پیشترفت این پروژه قرار گرفتند.

لازم به توضیح است بیمارستان تسکین در حاشیه میدان امام حسین (ع) جنب شهربازی و در زمینی به مساحت  ۵ هكتار و ۲۰ هزار متر مربع زیربنا اصلی و با یك هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال احداث میباشد.

بر اساس این گزارش، از ۱۵۰ تخت بستری در  بیمارستان تسکین ۱۶ تخت متعلق به بخش آی سی یو، ۱۶ تخت سی سی یو، ۳۳ تخت اورژانس و بخش های هیدروتراپی، فیزیوتراپی، پنج اتاق عمل عمومی، سه اتاق عمل قلب و مغز و سه تخت متعلق به آنژیوگرافی است که این بیمارستان  قابل ارتقا به ۱۷۹ تخت میباشد

همچنین در حاشیه این بیمارستان ، عملیات اجرایی پارك ۹۱ هكتاری رفسنجان كه به عنوان باغ سلامت و با هدف ایجاد فضایی شادی بخش در طبیعت احداث خواهد شد.

پیش بینی میشود کل مجموعه ساخت بیمارستان تسکین اواخر سال ۱۴۰۴ به پایان برسد.

 

 

مطالب مــرتبط