x
 تحول جدی در فضا و منظر رفسنجان زبانزد عام و خاص است

 تحول جدی در فضا و منظر رفسنجان زبانزد عام و خاص است

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان، از انتخاب مهندس مجید کهنوجی بعنوان شهردار رفسنجان توسط شورای اسلامی شهر تقدیر و تشکر کرد و گفت: تحول جدی در حوزه فضا و منظر در شهر رفسنجان زبانزد عام و خاص است.


  • ۱۴۰۲/۰۷/۲۴

به گزارش روابط عمومی شورای شهر رفسنجان، سیدمهدی هاشمی با بیان اینکه شهرداری و اداره ثبت اسناد از پرمراجعه کننده ترین دستگاه های اجرایی و متولی حل مشکلات مردم در حوزه حقوقی و مالکیت اشخاص هستند، بر ایجاد کارگروهی متشکل از شهرداری، شورای شهر و اداره ثبت اسناد برای طرح مباحث و رفع مشکلات تأکید کرد.

مدیر کل ثبت اسناد با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص هویت بخشی ثبتی اراضی و املاک، اظهار کرد: در قانون حدنگار همه دستگاه های اجرایی موظف به ارائه مستندات و اطلاعات و مدارک مالکیتی به سازمان ثبت اسناد هستند و همه باید پای کار باشند تا این دغدغه کاهش یابد.
وی خاطر نشان کرد: ستاد اجرایی هیچ تفاوتی بین اشخاص حقیقی و حقوقی قائل نیست؛ با رعایت تشریفات ثبتی، بخشی از پرونده های قضایی کاهش و مشکلات مردم رفع می شود.
هاشمی اخذ ثبت سند مالکیت را از جمله موارد کاهش پرونده های مراجع قضایی، خدمات الکترونیک، شفافیت در مالکیت و حل بسیاری از مشکلات دانست.
در یکصد و سی و دومین جلسه شورای شهر که با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان و مدیرعامل باشگاه ورزشی شهرداری برگزار شد، پیرامون اجرای برنامه های ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش با شعار «ورزش، خانواده شاد، ایران قوی» بحث و گفتگو شد.
 
مطالب مــرتبط