x
توجه شورای شهر رفسنجان به اولویت های بیماران مبتلا به ام اس

توجه شورای شهر رفسنجان به اولویت های بیماران مبتلا به ام اس

صباغ جعفری رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رفسنجان در مراسم گرامیداشت روز جهانی ام اس از توجه شورای شهر و شهرداری رفسنجان به اولویت ها و نیازهای بیماران مبتلا به ام اس خبر داد. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی…


  • ۱۴۰۲/۰۳/۰۹

صباغ جعفری رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رفسنجان در مراسم گرامیداشت روز جهانی ام اس از توجه شورای شهر و شهرداری رفسنجان به اولویت ها و نیازهای بیماران مبتلا به ام اس خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان صبح امروز مراسم گرامیداشت روز جهانی ام اس با حضور رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رفسنجان در تالار لوکس طلایی رفسنجان برگزار شد.

سید ابراهیم صباغ جعفری عضو شورای شهر و رییس کمیسیون فرهنگی، ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر رفسنجان در این مراسم ضمن گرامیداشت نهم خرداد روز جهانی ام اس اظهار داشت: امیدواریم این گرامیداشت ها منجر به این شود که مشکلی را از بیماران مبتلا به ام اس بتوان حل کرد و توجه ویژه ای به این افراد شود.

وی با اشاره به اینکه ما در مجموعه شورای شهر و شهرداری رفسنجان در زمینه های مختلف مسئولیت اجتماعی ورود کردیم، افزود: از افرادی که در زمینه حمایت از بیماران مبتلا به ام اس فعالیت دارند درخواست دارم که اولویت های این قشر را به شورای شهر اطلاع دهند که بتوانیم گره ای از مشکلات این قشر باز کنیم.

صباغ جعفری با بیان اینکه در شورای شهر رفسنجان اقدامات موثری را توانستیم در حوزه های مختلف در سطح شهر انجام دهیم، خاطر نشان کرد: امیدواریم کمک شایانی به اقشار مختلف مردم و مخصوصا برای این قشر انجام دهیم.


خب

مطالب مــرتبط