x
توسعه فرهنگی در محلات با رویکرد مسجد محوری

توسعه فرهنگی در محلات با رویکرد مسجد محوری

اولین جلسه کارگروه مساجد و هئیت ها ی مذهبی درشهر رفسنجان برگزار شد . به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان شورای ششم و شهرداری در راستای رسالت فرهنگی و رویکرد محله محوری در طرح های مختلف توسعه شهری…


  • ۱۴۰۰/۰۸/۰۵

اولین جلسه کارگروه مساجد و هئیت ها ی مذهبی درشهر رفسنجان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان شورای ششم و شهرداری در راستای رسالت فرهنگی و رویکرد محله محوری در طرح های مختلف توسعه شهری از جمله حوزه فرهنگی ، مذهبی و توجه ویژه به مساجد و هیئت های مذهبی در محلات؛ ایجاد ۸ کارگروه فرهنگی رادر دستور کار خود قرار داده است که با ایجاد این کار گروهها جهت بحث ،بررسی و تصمیم گیری بهتر در موضوعات متنوع ارجاعی کمیسیون فرهنگی ؛ ورزش و جوانان شورای شهر اقدام کرده است .

در همین راستا اولین جلسه کارگروه مساجد وهیئت های مذهبی با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی ؛ورزش وجوانان شورای شهر ؛ مدیریت فرهنگی اجتماعی شهرداری و جمعی از فعالین مساجد و هئیت های مذهبی در مسجد مشکات الرسول (ص) واقع در خیابان مصطفی خمینی برگزار شد.

لازم به ذکراست تشکیل جلسات منظم کارگروهها و ارائه برنامه های تدوین شده ؛ بستر مناسبی جهت هم اندیشی و تصمیم سازی فرهنگی وفرصت مناسبی برای رشد و تعالی جامعه در آینده فراهم خواهدکرد.

ضمنا شهروندان و صاحب نظران می توانند با توجه به علاقه و تخصص خویش دریک یا چند کارگر‌وه عضو و گامی در راستای بهبود وضع موجود شهر بردارند.

مطالب مــرتبط