x
حضور رئیس واعضای شورای ششم در جشن میلاد امام حسن (ع) دانشگاه پیام نور رفسنجان

حضور رئیس واعضای شورای ششم در جشن میلاد امام حسن (ع) دانشگاه پیام نور رفسنجان

جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) وتجلیل از خیرین به همت موکب خاتم النبیا(ص) در دانشگاه پیام نور رفسنجان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان ، به مناسبت سالروز میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام و…


  • ۱۴۰۱/۰۱/۲۹

جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) وتجلیل از خیرین به همت موکب خاتم النبیا(ص) در دانشگاه پیام نور رفسنجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان ، به مناسبت سالروز میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام و روز اکرام ایتام‌ و تکریم خیرین مراسمی باحضور رئیس واعضای شورای اسلامی شهر وشهردار رفسنجان وجمعی از مسئولین شهرستان در دانشگاه پیام نور رفسنجان برگزار شد

بر اساس این گزارش ؛ این مراسم طبق روال هر ساله دانشگاه پیام نور با اطعام ۱۲۰ نفر از خانواده نیازمندان و تجلیل از خانواده خیر مرتضوی برگزار شد.

به گفته مدیر فرهنگی و دانشجویی دانشگاه پیام نور و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ؛ هدف از برپایی این مراسم ترویج فرهنگ کمک به ایتام و نیازمندان و تجلیل از خیرین است که در سطح شهر و دانشگاه منشأ خدمات بوده اند.

سیدابراهیم صباغ جعفری کمک به تأمین جهیزیه و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را از اهم نتایج این قبیل برنامه ها عنوان کرد.

در این مراسم با اهدا لوح و تندیس از خانواده مرحوم حاج سید جلال مرتضوی خیر و موسس دانشگاه پیام نور رفسنجان و مهندس میربابایی نائب رئیس شورا به عنوان مسئول موکب خاتم انبیاء در برگزاری افطاری های کریمانه هر ساله دانشگاه و کمک به بسته های معیشتی دانشجویان تجلیل شد.

گفتنی است مرحوم سید جلال مرتضوی همواره در طرح های عمرانی و فرهنگی مرکز رفسنجان مشارکت فعال داشت ساختمان آموزشی این دانشگاه (ساختمان مرتضوی) با ۴ هزار ۲۰۰ متر زیر بنا و ساختمان اداری دانشگاه با یک هزار متر مربع زیربنا ، محوطه سازی و آسفالت بخشی ازدانشگاه ، پرداخت شهریه دانشجویان کم بضاعت و فرستادن جمع کثیری از دانشجویان مرکز رفسنجان به مشهد مقدس از مهمترین فعالیتهای این انسان شریف و وارسته بود.

مطالب مــرتبط