x
حل مسائل محیط زیست شهر رفسنجان در دستور کار کمیسیون محیط زیست شورای شهر

حل مسائل محیط زیست شهر رفسنجان در دستور کار کمیسیون محیط زیست شورای شهر

شناسایی و ارائه راهکارهای موثر درخصوص مشکلات محیط زیست رفسنجان در کمیسیون محیط زیست شورای اسلامی شهر رفسنجان با حضور رییس اداره محیط زیست صورت گرفت. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان، دومین جلسه کمیسیون بهداشت و محیط…


  • ۱۴۰۲/۰۵/۲۲

شناسایی و ارائه راهکارهای موثر درخصوص مشکلات محیط زیست رفسنجان در کمیسیون محیط زیست شورای اسلامی شهر رفسنجان با حضور رییس اداره محیط زیست صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان، دومین جلسه کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر رفسنجان به ریاست دکتر فاطمه کردستانی و با حضور اعضای شورا و رییس اداره محیط زیست رفسنجان در صحن شورای اسلامی برگزار شد.

دکتر فاطمه کردستانی در این جلسه با اشاره به اهمیت محیط زیست و تاثیر آن بر زندگی انسان اظهار داشت: طبیعت و محیط زیست موهبت الهی است که خداوند در اختیار انسان ها گذاشته است و آدمی در برابر چگونگی بهره برداری از آن مسئول است.

وی افزود: متاسفانه مهم ترین مشکل در تمدن حاضر آلودگی محیط زیست است که به وسیله انسان ها بوجود آمده که تبعات و پیامدهای زیانباری بر زندگی انسان ها حیوانات و گیاهان گذاشته است.

در ادامه این جلسه حسین آخوندی رییس اداره محیط زیست رفسنجان به اقدامات انجام شده در زمینه محیط زیست شهری اشاره کرد و بحث و بررسی در خصوص شناسایی مشکلات محیط زیست شهر رفسنجان و راهکارها و پیشنهادات برای حل این مشکلات صورت گرفت.

 

مطالب مــرتبط