x
دریافت ویزیت و داروی رایگان ۷۰۰ مددجوی بهزیستی رفسنجان

دریافت ویزیت و داروی رایگان ۷۰۰ مددجوی بهزیستی رفسنجان

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان، صبح امروز بازدید دکتر کردستانی رییس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر رفسنجان به همراه معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری، مشاور جهادی فرمانداری و رییس اداره بهزیستی شهرستان از…


  • ۱۴۰۲/۰۴/۳۰

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان، صبح امروز بازدید دکتر کردستانی رییس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر رفسنجان به همراه معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری، مشاور جهادی فرمانداری و رییس اداره بهزیستی شهرستان از اجرای طرح جهادی درمانی شهید دکتر فیاض بخش، برای ارائه ویزیت و داروی رایگان به بیش از ۷۰۰ نفر از مددجویان جامعه هدف بهزیستی رفسنجان صورت گرفت.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری رفسنجان در این بازدید اظهار داشت: خدمت به قشر مددجوی بهزیستی موجب دلگرمی آنان می شود و کاری ارزشمند است.

دکتر محمدرضا رحمانی افزود: شناسایی نیازها و مطالبات نیازمندان در راس فعالیت مسئولان بهزیستی قرار دارد و با این اقدام می توان ضمن شناسایی خواسته‌های این قشر، آنان را در رساندن به مطالباتشان یاری کرد.

وی ادامه داد: یکی از نیازهای این قشر حوزه درمان است که خوشبختانه طرح اردوی جهادی در روز جمعه برای آن ها در نهاد بهزیستی به اجرا درآمد و بیش از ۷۰۰ مددجو توانستند ویزیت رایگان شوند و داروی رایگان دریافت کنند.

دکتر رحمانی تصریح کرد: بسیج جامعه پزشکی، دانشگاه علوم‌پزشکی، مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و اداره بهزیستی در اجرای این طرح نقش آفرینی کردند.

عباس بلندی رئیس اداره بهزیستی شهرستان رفسنجان نیز عنوان کرد: ۸ پزشک متخصص در حوزه چشم پزشکی، دندان پزشکی، زنان و زایمان، قلب و عروق، مغز و اعصاب، پزشک داخلی و غیره به ارائه ویزیت پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوان خدمات بیشتری در حوزه درمان در زمان های بعدی به مددجویان بهزیستی ارائه کرد.

مطالب مــرتبط