x
در راستای افزایش کارایی ؛ اردوی یک روزه بانوان شهرداری به راین

در راستای افزایش کارایی ؛ اردوی یک روزه بانوان شهرداری به راین

به همت کمیسیون بانوان شورای شهر و در جهت ارتقاء سطح روحیه کارکنان؛ بانوان شهرداری رفسنجان به اردوی گردشگری راین رفتند. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان در پی تصمیماتی که در کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر رفسنجان…


  • ۱۴۰۱/۰۴/۱۴

به همت کمیسیون بانوان شورای شهر و در جهت ارتقاء سطح روحیه کارکنان؛ بانوان شهرداری رفسنجان به اردوی گردشگری راین رفتند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان در پی تصمیماتی که در کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر رفسنجان جهت بالا بردن روحیه کارکنان بانوی شهرداری رفسنجان گرفته شد، با مساعدت رئیس شورا و شهردار محترم یک سری اردوهای سیاحتی زیارتی در برنامه کاری شهرداری رفسنجان قرار گرفت که در این راستا اردوی بانوان به گلزار شهدای کرمان وآبشار راین در روز جمعه ۱۰ تیرماه برگزار گردید.

در این اردوی یک روزه که بیش از ۲۰ نفر از بانوان شاغل در شهرداری مرکزی و مناطق حضور داشتند، دکتر مه لقا حکمت رئیس کمیسیون بانوان شورای اسلامی شهر رفسنجان نیز این اردو انهارا همراهی کرده و این گروه بعداز زیارت مزار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شاه نعمت الله ولی از آبشار راین دیدن نمودند.

لازم به ذکر است به گفته رئیس کمیسیون بانوان شورای شهر این سفرهای یک روزه در تجدید روحیه کارمندان شهرداری تاثیر ویژه ای داشته و بالطبع راندمان کاری انها را افزایش خواهد داد.

مطالب مــرتبط