x
دعای خیر مادر شهید برای آبادانی شهر/دیداراعضای شورای شهرورئیس بنیاد شهید با دو خانواده معظم شهدا

دعای خیر مادر شهید برای آبادانی شهر/دیداراعضای شورای شهرورئیس بنیاد شهید با دو خانواده معظم شهدا

  رئیس واعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان همراه با رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان با دو خانواده معظم شهیدان آزادنیا و جعفری دیدار کردند. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدا…


  • ۱۴۰۰/۰۸/۰۵

 

رئیس واعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان همراه با رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان با دو خانواده معظم شهیدان آزادنیا و جعفری دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدا یک وظـیفه و ضرورت غیر قابل انکار است. شهدا با تأسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسین (ع) درس فداکاری، وفاداری، از خود گذشتگی و شجاعت، شهامت، صداقت و …آموختند و درعمل نیزآن را به اثبات رسانیدند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی نمودند و حماسه ای جاویدآفریدند.

در همین راستا به پاس تکریم از خانواده معزز شهدا سید حسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان همراه با مهندس میربابایی ؛ مهندس کهنوجی ؛ جناب آقای صباغ جعفری اعضای شورای ششم و دکتر دهقان رجبی رئیس بنیاد شهید شهرستان با دو خانواده شهیدان آزاد نیا وغلامرضا جعفری دیدار و از حماسه آفرینی های این دلاور مردان در هشت سال جنگ تحمیلی، با اهداء لوح تجلیل کردند.

مادر شهید آزاد نیا در این دیدار با ابراز خرسندی از دیدارمسئولین گفت: همیشه برای عمران و آبادانی شهر برای شما دعا میکنم و هر چه می توانید در راه عمران و آبادانی شهر تلاش کنید.

ضمنا در این دیدار صمیمی و معنوی ، مادر وبرادرشهیدان آزاد نیاو جعفری در خصوص نحوه اعزام و شهادت این شهیدان والا مقام توضیحاتی را برای حاضرین ارائه نمودند .

مطالب مــرتبط