x
قدردانی خانواده شهدا از نگاه ویژه شورای شهر و شهردار به فرهنگ شهید و شهادت

قدردانی خانواده شهدا از نگاه ویژه شورای شهر و شهردار به فرهنگ شهید و شهادت

جمعی از مادران، همسران و خواهران شهدا با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر دیدار و گفتگو کردند.


  • ۱۴۰۳/۰۲/۱۰

به گزارش روابط عمومی شورای شهر رفسنجان، جمعی از مادران، همسران و خواهران شهدا با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست صمیمی، خانواده شهدا ضمن گفتگو و بیان دیدگاه ها و نظرات خود، از همکاری، همدلی و پشتکار مجموعه مدیریت شهری و شورای شهر رفسنجان تقدیر و تشکر کردند.

در دیدار جمعی از مادران، همسران و خواهران شهدا با رئیس و اعضای شورای شهر که به مناسبت روز ملی شوراها برگزار شد، زینب بادپا خواهر شهید بادپا اظهار کرد: نهم اردیبهشت سالروز رویداد بزرگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که نشان از تعمق مردم سالاری دینی در جامعه اسلامی دارد و مصداق آیه شریفه «و امرهم شوری بینهم» است.

وی با تبریک این روز به رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان که با وظیفه شناسی خالصانه در راستای حل مشکلات مردم تلاش می کنند، افزود: بخاطر نگاه ویژه شورای شهر و شهردار به مسائل فرهنگی و به ویژه اهمیت فرهنگ شهید و شهادت، دعای خیر خانواده شهدا و ایثارگران بدرقه راهتان است.

زینب بادپا از رویکرد شورای شهر و شهردار رفسنجان در راستای پیاده سازی عدالت اجتماعی و توجه به محلات کم برخوردار قدردانی کرد و گفت: ما شهدای خود را برای حفظ آرامش وطن دادیم، میز و صندلی سنگر شماست و امیدواریم همیشه در مسیر شهدا قدم بردارید و موفق باشید.

مطالب مــرتبط