x
دیدار رئیس پژوهشكده پسته با رئیس شورای اسلامی شهررفسنجان

دیدار رئیس پژوهشكده پسته با رئیس شورای اسلامی شهررفسنجان

دکترعلی اسماعیل پور رئیس پژوهشكده پسته کشور با حضور در شورای شهر با سید حسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان دیدار و گفتگو کرد. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان دکترعلی اسماعیل پور رئیس پژوهشکده پسته کشور…


  • ۱۴۰۰/۰۹/۰۶

دکترعلی اسماعیل پور رئیس پژوهشكده پسته کشور با حضور در شورای شهر با سید حسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان دکترعلی اسماعیل پور رئیس پژوهشکده پسته کشور شنبه ۶ آذرماه با حضور در دفترسید حسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهررفسنجان با ایشان دیدار و ضمن معرفی پژوهشکده پسته در خصوص دستاوردها و امور تحقیقاتی پسته و مشکلات و مسائل مرتبط با تحقیقات پسته مطالبی ارائه نموده و در پایان از اعضای شورای شهر رفسنجان جهت آشنایی با مجموعه پژوهشکده پسته و حضور در پژوهشکده دعوت بعمل آوردند.

در این دیدار سیدحسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان ضمن خوش آمد گویی به ریاست پژوهشکده پیشنهاداتی در خصوص مسائل مربوط به پسته مطالبی ارائه نموده و قول دادند در اولین فرصت با حضور در محل پژوهشکده از نزدیک با دستاوردها و امور تحقیقاتی و مسائل و مشکلات صنعت پسته آشنا شوند.

مطالب مــرتبط