x
دیدار صمیمانه فرمانده مرکزکنترل گروه توپخانه ۶۵صاعقه رفسنجان با اعضای شورای مردمی ششم به مناسبت گرامیداشت روز ملی شوراها

دیدار صمیمانه فرمانده مرکزکنترل گروه توپخانه ۶۵صاعقه رفسنجان با اعضای شورای مردمی ششم به مناسبت گرامیداشت روز ملی شوراها

در هفته گرامیداشت شوراهای اسلامی شهر و روستا جناب سرهنگ علیرضا رضوی فرمانده مرکز کنترل گروه توپخانه ۶۵صاعقه رفسنجان و هیأت همراه وی با حضور در ساختمان شورا با منتخبین مردم در شورای شهر دیدار و گفتگو کردند. به گزارش…


  • ۱۴۰۲/۰۲/۱۲

در هفته گرامیداشت شوراهای اسلامی شهر و روستا جناب سرهنگ علیرضا رضوی فرمانده مرکز کنترل گروه توپخانه ۶۵صاعقه رفسنجان و هیأت همراه وی با حضور در ساختمان شورا با منتخبین مردم در شورای شهر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهررفسنجان، دراین جلسه سیدحسین رحیمی رییس شورای اسلامی شهر ضمن تقدیر و تشکر از حضور جناب سرهنگ رضوی فرمانده مرکز کنترل گروه توپخانه ۶۵صاعقه شهرستان رفسنجان وهئیت همراه بر ضرورت افزایش سطح همکاری بین این دو نهاد تاکید کرد.

رحیمی ادامه داد: شوراهای شهر و روستا واسط بین مردم و مدیران هستند و درخصوص حل و فصل مشکلات سیاست گزاری و تصمیم سازی می کنند.

وی با بیان اینکه خروجی همه خدمات باید رضایت خدا و رضایت شهروندان باشد تاکید کرد: باید با تعامل و همکاری میان سازمان ها و ارگانها در راستای خدمت بیشتر به مردم بکوشیم لذا در این راستا اقدامات خوبی طی این مدت صورت گرفته و نیز اقدامات زیاد دیگری هم در دستورکار شورا و مدیریت شهری قرار گرفته است.

در ادامه این نشست جناب سرهنگ رضوی فرمانده مرکز کنترل گروه توپخانه ۶۵صاعقه رفسنجان ضمن تبریک روز شوراها به تمامی خدمتگزاران این عرصه و همچنین بزرگداشت مقام معلم اظهار کرد: سپاه در تمامی بخشها با تمام توان وامکانات در خدمت مجموعه مدیریت شهری می باشد و در هر زمینه ای آماده همکاری است.

مطالب مــرتبط