x
دیدار نایب رئیس و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر با فرمانده انتظامی ناجا شهرستان رفسنجان به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی

دیدار نایب رئیس و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر با فرمانده انتظامی ناجا شهرستان رفسنجان به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی

  ? “نایب رئیس ورئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر همراه با شهردار رفسنجان به مناسبت گرامیداشت «هفته نیروی انتظامی» با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان دیدار و گفتگو کردند. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان  به مناسبت گرامیداشت…


  • ۱۴۰۱/۰۷/۱۹

 

? “نایب رئیس ورئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر همراه با شهردار رفسنجان به مناسبت گرامیداشت «هفته نیروی انتظامی» با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان  به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، مهندس علی میربابایی نایب رئیس شورای شهر و سید ابراهیم صباغ جعفری رئیس کمیسیون فرهنگی شورا  به همراه  مهندس کهنوجی شهردار رفسنجان و سید محسن حسینی مدیر روابط عمومی شهرداری  با حضور در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی با جناب سرهنگ نجفی فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از پرسنل انتظامی  دیدار و گفتگو کردند

در این دیدار به نیابت از زحمات بی‌شائبه تمام مجموعه انتظامی از فرمانده انتظامی و چند تن از پرسنل انتظامی  با اهدا لوح و شاخه گل تقدیر کردند.

بر پایه این گزارش در این جلسه دو عضو شورای شهر وشهردار ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی عنوان کردند : نیروی انتظامی جمهوری اسلامی برقرار کننده نظم و امنیت در جامعه می باشد و ما سختی این کار را دیده ایم  و شاهد تلاش های شبانه روزی مجموعه ناجا،که  امنیت جامعه را به دنبال داشته است بوده ایم.

در این جلسه فرمانده انتظامی  مطرح کرد :عملکرد به‌موقع، مناسب و هوشمندانه نیروی انتظامی در حوادث و بحران‌های اجتماعی از جمله در جریان ناآرامی‌های اخیر کشور، موجب شده است که توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان نقش بر آب شده و جریان‌های معاند و بدخواه در سوءاستفاده از مطالبات و اعتراضات مردمی ناکام بمانند.

نیروی انتظامی در این اتفاقات، مظلوم واقع شد، اما در این آزمون هم توانست دوشادوش دیگر نیروهای امنیتی کارنامه خوبی از خود در حفظ نظم عمومی نشان دهد.

در ادامه فرمانده انتطامی ضمن تشکر از حضور دو عضو شورای شهر وشهردار بیان کردکه آمادگی لازم در خصوص همکاری همه جانبه با شورای شهر وشهرداری را دارند.

در ادامه شهردار رفسنجان ضمن احساس خرسندی از این دیدار درخصوص همکاری همه جانبه و جهت رفع برخی مشکلات فرماندهی مرتبط با شهرداری قول مساعد داد.

گفتنی است که در پایان شهردار و دوعضو شورای شهر و با اهداء شاخه گل و لوح تقدیر از خدمات و زحمات بی‌شائبه آنان در راستای حفظ امنیت مردم و جامعه تقدیر نمودند.

 

مطالب مــرتبط