x
دیدار های مردمی بیانگر دغدغه مندی شورای شهر نسبت به رفع معضلات شهری

دیدار های مردمی بیانگر دغدغه مندی شورای شهر نسبت به رفع معضلات شهری

دیدار های مردمی شورای شهر رفسنجان به صورت مستمربرگزارمیشود به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان، ملاقات مردمی سیدحسین رحیمی رئیس شورای شهر رفسنجان با شهروندان رفسنجانی منجر به برطرف شدن مشکلات بیش از ۱۰۰ شهروند رفسنجانی شد. براساس…


  • ۱۴۰۱/۱۱/۲۳

دیدار های مردمی شورای شهر رفسنجان به صورت مستمربرگزارمیشود

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان، ملاقات مردمی سیدحسین رحیمی رئیس شورای شهر رفسنجان با شهروندان رفسنجانی منجر به برطرف شدن مشکلات بیش از ۱۰۰ شهروند رفسنجانی شد.

براساس این گزارش ؛حضور شهروندان در این دیدارها وطرح بدون واسطه در خواست ها، مشکلات و مسائل باعث خدمت‌رسانی هر چه بيشتر و با کيفيت تر در حوزه‌های مختلف مدیریت ‌شهری وافزایش اعتماد و ارتقاء سرمایه اجتماعی خواهد شد.

این دیدار ها که به صورت هفتگی در ساختمان شورای اسلامی شهر رفسنجان صورت می‌گیرد بیانگر دغدغه مندی شورا نسبت به رفع معضلات شهری و پیگیری مطالبات مردم می باشد.

بسیاری از اقدامات عمرانی خدمات شهری و فرهنگی که در محلات برنامه ریزی می شود . براساس همین دیدارها و ملاقات هاست که ظرفیت محلات دقیق تر مورد ارزیابی قرار میگیرد و با کارشناسی و برنامه ریزی مدون در زمینه های مختلف اقدامات انجام می شود.

لازم به ذکراست این دیدارها به جهت ارتباط دو سویه و رو دررو بسیار مهم و موثرترین راه شناسایی مطالبات شهروندان است واز این طریق ضمن احترام و تکریم ارباب رجوع، می توان در پاسخگویی به مطالبات سرعت عمل ودقت بیشتری داشته باشند.

ضمنا اعضای شورای مردمی ششم در راستای جلب رضایت شهروندان و پیگیری مشکلات که یکی از وظایف مهم خود می دانند از هیچ کوششی دریغ نخواهند نمود.

مطالب مــرتبط