x
رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان:مشکلات با سماجت و پیگیری رفع خواهند شد/ شهرداری جابه جایی مهمانشهر را به طور جدی دنبال می کند

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان:مشکلات با سماجت و پیگیری رفع خواهند شد/ شهرداری جابه جایی مهمانشهر را به طور جدی دنبال می کند

گردهمایی شورای محلات شهر رفسنجان در به ریاست فرماندار وبا حضور دادستان، رئیس شورای شهر ،شهردار وجمعی از مسئولین درفرمانداری برگزارشد دراین گردهمایی سید حسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان بیان کرد:چالش ها و مشکلات جامعه با پیگیری و…


  • ۱۴۰۱/۰۶/۰۶

گردهمایی شورای محلات شهر رفسنجان در به ریاست فرماندار وبا حضور دادستان، رئیس شورای شهر ،شهردار وجمعی از مسئولین درفرمانداری برگزارشد

دراین گردهمایی سید حسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان بیان کرد:چالش ها و مشکلات جامعه با پیگیری و سماجت بر طرف خواهند شد که خوشبختانه دادگستری شهرستان برای رفع مشکلات شهر همیشه همراه و پشتیبان ما در مجموعه شهرداری و شورا شهر بودند که امیدواریم با این هماهنگی مشکلات بیشتری از شهر رفع شود.

وی افزود:چالش های بزرگراه قدس بعد از ۲۵سال و پروژه پیامبر اعظم (ص) بعد از ده سال با پیگیری های شهردار و شورای شهر رفسنجان برطرف شد.

سیدحسین رحیمی عنوان کرد: در زمان انتخابات شعار ما جابجایی اردوگاه افاغنه رفسنجان بود که خوشبختانه با پیگیری شهردار، اردوگاه جابجا خواهد شد.

سیلاب شدید اخیر شهرستان رفسنجان تلفات جانی نداشت اما یکی از افاغنه ده نفر را در شهرستان به قتل رساند.

وی با اشاره به ضرورت جابه جایی اردوگاه افاغنه به خارج شهر افزود: متاسفانه برخی از شهروندان با زیاده خواهی املاک خود را به قیمت بیشتر به افاغنه اجاره میدهند که خود یک معضل است.

در ادامه مهندس مجید کهنوجی شهردار رفسنجان گفت : تفاهم نامه شهرداری رفسنجان با اداره کل امور اتباع و مهاجرين خارجي تنظیم و ارسال گردیده که در صورت انعقاد تفاهم نامه، انتقال مهمانشهر انجام خواهد شد.

مهندس مجید کهنوجی در این مراسم از ساماندهی کارگاه های ضایعاتی در این شهرستان خبر داد و گفت: می توان به صورت موقت با فراهم کردن زیر ساخت های آب و برق در زمینی جنب آرامستان کار گاه های ضایعاتی را ساماندهی کرد که با انجام این کار مشکلات امنیتی کمتری به همراه خواهد داشت.

شهردار رفسنجان هم چنین از تخریب ۳۲ منزل در شهرک سپاه با توجه به کمیسیون ماده ۱۰۰ با همکاری شورای تامین شهرستان خبر داد و افزود: با تخریب این منازل امنیت افاغنه آن منطقه ازبین خواهد رفت و ترک مکان خواهند کرد.

وی با اشاره به جلسه خود در دیدار استاندار کرمان مبنی بر انتقال مهمانشهر، بیان کرد: جابه جایی مهمانشهر نیازمند همدلی همه مسئولین شهر است که بتوانند با جدیت این موضوع را پیگیری نمایند.

مهندس کهنوجی افزود: تفاهم نامه شهرداری رفسنجان با اداره کل امور اتباع و مهاجرين خارجي تنظیم و ارسال گردیده که در صورت انعقاد تفاهم نامه انتقال مهمانشهر انجام خواهد شد.

وی از همکاری شهرداری رفسنجان در جمع آوری متکدیان در سطح شهر خبر داد و گفت: شهرداری در این راستا همکاری لازم را انجام خواهد اما بعد از جمع آوری باید مکانی برای ساماندهی متکدیان در نظر گرفته شود.

مطالب مــرتبط