x
روایت پایان چشم انتظاری۳۳ ساله مادرشهیدمهدی تحویلیان

روایت پایان چشم انتظاری۳۳ ساله مادرشهیدمهدی تحویلیان

  عظمت حضور مردم که برای استقبال از مادر شهید آمده بودند هم نتوانست حس و حال مادرانه را در لحظه وصال فرزندش در دانشگاه رفسنجان، بعد از ۳۳ سال چشم‌انتظاری از او بگیرد. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی…


  • ۱۴۰۰/۰۸/۲۷

 

عظمت حضور مردم که برای استقبال از مادر شهید آمده بودند هم نتوانست حس و حال مادرانه را در لحظه وصال فرزندش در دانشگاه رفسنجان، بعد از ۳۳ سال چشم‌انتظاری از او بگیرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان بی شک استقبال بی نظیر امروز مسئولین و مردمان مهمان نواز رفسنجانی از مادر وخانواده شهید گمنام مهدی تحویلیان تداعی گر استقبال مردمان مصر از خانواده عزیز مصر بود یوسفی گمگشته از دیار اصفهان که سالها بی نام ونشان عزیز رفسنجان بود در توصيف عزیزی اش همین بس که رفسنجانی هابه خودشان اجازه دادند تا نماینده ولی فقیه را واسطه کنند تا عزیزشان را نبرنند

چرا؟ چون همه ما انتظار را تجربه کرده ایم و می دانیم که انتظار چقدر سخت است اما فقط مادر شهید گمنام می داند۳۳ سال انتظار یعنی چه؟

انتظار؛ حکایت مادرانی است که سال ها به شوق خبری از عزیزشان صبح از خواب بیدار شده و تا پایان شب چشم انتظار می مانند آخرین تصویر آنها جوانی است که او را در آغوش کشیده، از زیر قرآن رد کرده و آب زلال پشت سرش ریخته‌اند. جوانی که غبار قدم‌های رفته‌اش هنوز هست اما عطر بازگشتش به مشام نمی‌رسد وبعداز ۳۳سال خبر می آورند آقا مهدی همان یوسف گمگشته ات عزیز رفسنجان شده است وبرای زیارتش باید رنج سفر را به جان بخری تا این فراغ پایان پذیرد. ودوباره ازت می خواهند یوسفت را بگذاری وبروی. واقعا چه تصمیم سختی. اما این مادر صبور بداند هر تصمیمی بگیرند برای مردمان دیار فاتحان اروندقابل احترام است وآقا مهدی برایشان عزیز بوده و عزیزخواهد ماند.

 

گزارش تصویری ??

 

مطالب مــرتبط