x
رونمایی از قطعه موسیقی «امضای انقلاب» در دهه فجر

رونمایی از قطعه موسیقی «امضای انقلاب» در دهه فجر

با حضور مسئولین از قطعه موسیقی «امضای انقلاب»، قطعه موسیقی «سرو» و کتاب سقای گردان ۴۱۸ از آثار تولیدی معاونت هنری شهرداری رفسنجان رونمایی شد.


  • ۱۴۰۲/۱۱/۱۸

به گزارش روابط عمومی شورای شهر رفسنجان، با حضور فرماندار، شهردار، دکتر کردستانی عضو شورای شهر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از معاونین، مدیران شهری و هنرمندان از سه اثر تولیدی معاونت هنری شهرداری در آمفی تئاتر دانشکده پرستاری رونمایی شد.

مجید کهنوجی شهردار رفسنجان در این مراسم به نقش مهم هنرمندان در فعالیت های هنری شهرداری اشاره کرد و گفت: جوانان رفسنجانی بسیار فعال، اهل ایده و طرح هستند و در تصمیم گیری های حوزه شهری از آنان بهره می بریم.

سیدعباس حسینی معاون هنری شهرداری رفسنجان نیز به تشریح اقدامات زیرساختی معاونت هنری پرداخت و اظهار کرد: عملیات ساخت و احیای فرهنگسرای رحمت پس از سال‌ها در حال انجام است و تا ماه‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد و فضای فرهنگی – هنری فوق‌العاده‌ای ایجاد خواهد شد.

وی ادامه داد: فرهنگسرای گردشگری و تیمچه معین با مشارکت اداره بازآفرینی شهرداری و با هدف احیای هنرها و صنایع قدیمی و مشاغل سنتی و قدیمی رفسنجان ایجاد شد و نگارخانه دائمی در آن دایر می‌شود‌.

حسینی اضافه کرد: فرهنگسرای کتاب طراحی و جانمایی شده و عملیات ساخت آن در سال آینده آغاز می‌شود.

وی تأسیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی در رفسنجان به‌عنوان سومین شهر ایران را یادآور شد و گفت: در مدت سه ماه از راه اندازی این اداره تاکنون ۲ هزار دانش آموز دبستانی آموزش‌های شهروندی را فراگرفته اند.

معاون هنری شهرداری رفسنجان پویش شهردار شو، جشنواره سراسری فیلم «شهرنما» نخستین جشنواره در جنوب‌شرق، نشست‌های نقد هنری، راه‌اندازی اتوبوس کتاب، استعدادیابی در حوزه اجرا و گویندگی و … را از دیگر اقدامات این معاونت برشمرد.

در این مراسم از قطعه موسیقی «امضای انقلاب» به خوانندگی بلال حسنی، قطعه موسیقی «سرو» و کتاب «سقای گردان ۴۱۸» خاطرات شهیدعطایی به نویسندگی خانم فتحی که از آثار تولیدی معاونت هنری شهرداری رفسنجان است، رونمایی شد.

در پایان از هنرمندان انقلابی شهر رفسنجان در عرصه های مختلف هنری تقدیر بعمل آمد.

مطالب مــرتبط