x
رییس شورای شهر رفسنجان: برگزاری المپیادهای ورزشی و ارج نهادن به ورزشکاران تاثیر بسزایی در آینده آنها دارد

رییس شورای شهر رفسنجان: برگزاری المپیادهای ورزشی و ارج نهادن به ورزشکاران تاثیر بسزایی در آینده آنها دارد

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان سید حسین رحیمی رییس شورای اسلامی شهر رفسنجان در آیین رونمایی از پوستر چهارمین دوره المپیاد ورزشی محلات رفسنجان که با حضور رییس و اعضای شورای اسلامی شهررفسنجان، شهردار رفسنجان و جمعی…


  • ۱۴۰۲/۰۴/۲۶

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان سید حسین رحیمی رییس شورای اسلامی شهر رفسنجان در آیین رونمایی از پوستر چهارمین دوره المپیاد ورزشی محلات رفسنجان که با حضور رییس و اعضای شورای اسلامی شهررفسنجان، شهردار رفسنجان و جمعی از مسئولین، روسا و اعضای هیات های ورزشی رفسنجان در محل تالار قصر برگزار شد با اشاره به فعالیت های مستمر شهرداری رفسنجان اظهار داشت: خوشبختانه با مدیریت جهادی شهردار، شهرداری رفسنجان در عرصه های گوناگونی به فعالیت میپردازد گفتنی است در حال حاضر ۱۳۰ پروژه عمرانی در سطح شهر درحال اجراست.

 

وی با اشاره به اینکه برای ایجاد جامعه مفید به شهروندانی سالم و با نشاط نیاز داریم، گفت: برگزاری اینگونه المپیادهای ورزشی و ارج نهادن به ورزشکاران نونهال و نوجوان در مسیر زندگی آنها و آینده جامعه انعکاس خوبی به همراه خواهد داشت.

 

رییس شورای اسلامی شهر رفسنجان در پایان عنوان کرد: امیدوارم بتوانیم انجام رسالت شورای اسلامی شهر و خدمت به مردم عزیز و شهیدپرور رفسنجان موفق باشیم.

 

علیرضا رفیعی دبیر چهارمین المپیاد ورزشی محلات رفسنجان در این مراسم در خصوص برگزاری این المپیاد عنوان کرد: این دوره از المپیاد ورزشی محلات رفسنجان با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی و شناسایی استعدادهای ورزشی با مشارکت ۲۷ هیات ورزشی در ۴۰ رشته آغاز خواهد شد .

 

وی افزود: اولین و دومین دوره المپیاد ورزشی محلات باحضور هشت رشته ورزشی برگزار شد که خوشبختانه بانگاه مثبت شهردار جوان و ایجاد باشگاه ورزشی شهرداری رفسنجان سومین دوره با حضور ۱۵۰۰ ورزشکار و همکاری ۲۰ هیات ورزشی در ۲۳ رشته برگزار شد .

 

علیرضا رفیعی تاکیدکرد: تاکنون بیش از دو هزار ورزشکار در سامانه ثبت‌نام چهارمین المپیاد ورزشی محلات رفسنجان ثبت نام کردند که میتوان گفت این دوره با مشارکت پنج برابری رشته های ورزشی نسبت دوره اول برگزار خواهد شد.

مطالب مــرتبط