x
رییس شورای شهر رفسنجان: جشنواره دیوارنگاری نمود حضور ارزشمند هنرمندان در عرصه اجتماعی شهر است

رییس شورای شهر رفسنجان: جشنواره دیوارنگاری نمود حضور ارزشمند هنرمندان در عرصه اجتماعی شهر است

روز گذشته آیین اختتامیه نخستین جشنواره دیوارنگاری با حضور رییس و اعضای شورای شهر رفسنجان، شهردار رفسنجان، فرماندار رفسنجان و جمعی از هنرمندان در محل آمفی تئاتر مجموعه خجسته آگاه رفسنجان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر…


  • ۱۴۰۲/۰۲/۳۱

روز گذشته آیین اختتامیه نخستین جشنواره دیوارنگاری با حضور رییس و اعضای شورای شهر رفسنجان، شهردار رفسنجان، فرماندار رفسنجان و جمعی از هنرمندان در محل آمفی تئاتر مجموعه خجسته آگاه رفسنجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان، سید حسین رحیمی رییس شورای اسلامی شهر رفسنجان در آیین اختتامیه نخستین جشنواره دیوارنگاری اظهار داشت: نیمی از جمعیت شهر را بانوان تشکیل میدهند و می‌توانند حضور موثری در عرصه های مختلف داشته باشند.
وی با اشاره به برگزاری این جشنواره عنوان کرد: کار بسیار خوبی که به عنوان اولین جشنواره دیوار نگاری در شهر انجام شد نمودی از حضور ارزشمند هنرمندان در عرصه اجتماعی شهر است.
رحیمی با اشاره به اینکه شهر نیازمند هنرمند است، افزود: هنرمندانی که سالها در این حوزه فعالیت کردند و موجب افتخار برای شهر رفسنجان هستند.
رییس شورای اسلامی شهر رفسنجان خاطر نشان کرد: ارتقا سطح علمی و فرهنگی و هنری در شهر چیزی است که شهرداری رقم میزند، شهرداری در رفسنجان در زمینه های عمرانی، فرهنگی، هنری و اجتماعی فعالیت های زیادی را انجام می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه نگاه متفاوت شهرداری در شهر نتیجه مدیریت بومی، جوان، شجاع و خلاق و انقلابی شهر است بیان کرد: همیشه ذهنیت ما این بود که کسی را از بیرون بیاوریم که شهر ما را بسازد و باور نداشتیم که جوانانی در شهر هستند که می‌توانند فعالیت های زیادی را به منصه ظهور برسانند.
رحیمی در پایان اظهار کرد: امیدواریم روز به روز شاهد شهری زیباتر، آبادتر و خلق آثار هنرمندان در شهر باشیم.


به گزارش روابط عمومی شورای شهر رفسنجان در این جشنواره از ۷۶ اثر ارسالی ۱۵ اثر پذیرفته شد و مساحت ۴۲۰ متر دیوار در اختیار هنرمندان قرار گرفته بود.
در بخش نقاشی دیواری، تندیس جشنواره و لوح افتخار مقام اول به اکرم شاه نظری سرپرست گروه ساروج با اجرای اثر باغ سرای باقری تعلق گرفت.

هم چنین خانم ها هما عبدالله پور سرپرست گروه خمره برای اجرای اثر نقشینه و مریم هنرمند سرپرست گروه آینه یزدان برای اجرای اثر هنر صنعت ایرانی به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش خوشنویسی دیواری نیز تندیس جشنواره و لوح افتخار مقام اول به آقای سعید کریمی برای اجرای اثر توحید تقدیم شد.

هم چنین آقایان احسان قهرمانی برای اجرای اثر چشم دل و محمدحسن حسینعلی زاده برای اجرای اثر عرفان به ترتیب دوم و سوم شدند‌.

مطالب مــرتبط