x
ساختمان جدید اتاق بازرگانی رفسنجان افتتاح شد

ساختمان جدید اتاق بازرگانی رفسنجان افتتاح شد

مراسم افتتاح اتاق بازرگانی رفسنجان با حضور طبیب زاده رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان، مهندس میربابایی نائب رئیس شورای شهر، شهردار، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان افتتاح شد.


  • ۱۴۰۲/۰۹/۱۸

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان، رئیس اتاق بازرگانی رفسنجان در مراسم افتتاحیه با بیان اینکه اتاق بازرگانی پارلمان بخش خصوصی است، به برگزاری کلاس های آموزشی برای فعالین اقتصادی اشاره کرد و گفت: با توجه به نیازمندی های اعضا، کارگروه های مالیاتی، بیمه و … تشکیل شده است.

مجید حجت هم چنین از اقدامات اتاق بازرگانی برای رفع مشکلات حوزه پیمان سپاری ارزی، تأمین اجتماعی، دادرسی مالی و گردشگری خبر داد و افزود: این مجموعه از وجود مشاورانی در حوزه مالیاتی و بیمه نیز بهره برده است.

رئیس اتاق بازرگانی اظهار کرد: کارگروه رفع موانع تولید و کارگروه حمایت غذایی و اقتصادی در رابطه با فعالین اقتصادی مثمر ثمر بوده و با مطالبه گری و حمایت فعالین اقتصادی در مسیر خوبی قرار خواهیم گرفت.

وی با اشاره به کارگروه های صنعتی، کشاورزی و واردات و صادرات، افزود: در حال حاضر دو کارگروه گردشگری و صنعت و معدن تشکیل شده و کارگروه های دیگر نیز در روزهای آتی با کمک اعضا ایجاد می شود تا اتاق پویایی برای رفسنجان شکل بگیرد.

مجید حجت یادآور شد: افق ۱۴۰۴ در حوزه گردشگری به اتاق بازرگانی کرمان واگذار شده و جای بسی امیدواری است که در زمینه گردشگری از پتانسیل های آن استفاده شود.

 

مطالب مــرتبط