x
ساخت المان شهید بصیرزاده (شهید شاخص انقلاب) در دستور کار شهرداری قرار گرفت

ساخت المان شهید بصیرزاده (شهید شاخص انقلاب) در دستور کار شهرداری قرار گرفت

با پیشنهاد طراحی و ساخت المان شهید بصیرزاده و رونمایی از آن همزمان با دهه فجر در صحن شورا موافقت شد.


  • ۱۴۰۲/۰۸/۲۲

به گزارش روابط عمومی شورای شهر رفسنجان، در یکصد و سی و نهمین جلسه شورای شهر رفسنجان با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش و معاون اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، پیرامون معرفی شهید وجدانی اولین شهید هوانیروز و شهید بصیرزاده که در دوران انقلاب به شهادت رسید، بحث و گفت وگو شد.

خانم رسولی معاون بنیاد شهید با ارائه پیشنهاد طراحی و ساخت المان شهید بصیرزاده و رونمایی از آن همزمان با دهه فجر، درخواست کرد محلی به نام شهید بصیرزاده نامگذاری شود که مورد موافقت و تصویب شورای شهر قرار گرفت.

در ادامه شفیعی رئیس اداره آموزش و پرورش پیرامون اختصاص سرویس ایاب و ذهاب به دانش آموزان معلول صحبت کردند.

هم چنین با حضور شهردار، رئیس و اعضای شورای شهر ، درخواست اورژانس ۱۱۵ مبنی بر بهسازی و نوسازی اورژانس بیمارستانی و اهدای زمین برای ساخت و ساز دو پایگاه اورژانس در رفسنجان مطرح و بررسی شد.

در ادامه درخواست واصله از کمیسیون فرهنگی، پیرامون برگزاری فصل اول دوره تربیتی نوجوانان کانون سراج، طرح «مجری شو»، برنامه های هفته بسیج و ایام فاطمیه و همچنین یادواره شهدای مفقودالاثر مورد بررسی و مصوبات مقتضی صادر شد.

در این جلسه اسماعیلی مدیرعامل خیریه کوثر نیز حضور یافت و با تأکید بر لزوم معرفی مددجویان نیازمند و واقعی، از مساعدت شورا و شهرداری در امور عام المنفعه قدردانی کرد.

همچنین خانم محمودی مدیر دبیرستان ایران مهر با اشاره به وضعیت مدرسه و مشکلات اقتصادی پیش رو، درخواست همیاری شهرداری و مصوبه شورا در روند ساخت و ساز شد.

صحن شورا امروز میزبان اعضای مجموعه «شهیدانه» بود که پیرامون چگونگی ایجاد و اهداف این مجموعه صحبت کردند و خواستار مساعدت شورا و شهرداری برای در اختیار قرار دادن زمینی جهت راه اندازی ساختمان این مجموعه شدند‌.

در پایان نامه ها و درخواست های مردمی دریافتی از کمیسیون های عمران، معماری و شهرسازی و برنامه و بودجه مطرح و تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

مطالب مــرتبط