x
شهرداری با اقتدار در همه عرصه ها موفق بوده است

شهرداری با اقتدار در همه عرصه ها موفق بوده است

رئیس شورای شهر رفسنجان گفت: شهرداری مجموعه ای قوی است که در همه عرصه ها و فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، عمرانی ورود پیدا کرده است.


  • ۱۴۰۲/۱۱/۰۹

به گزارش روابط عمومی شورای شهر رفسنجان، ضیافت شام کارکنان شهرداری به مناسبت اعیاد ماه رجب با حضور رئیس و اعضای شورای شهر، شهردار، مدیران و معاونین در تالار قصر برگزار شد.

در این مراسم سید حسین رحیمی رئیس شورای شهر رفسنجان با تبریک ایام ماه رجب و ولادت حضرت علی(ع)، ولایت و محبت امیرالمومنین را بالاترین سرمایه بشر دانست.

وی با تشکر از شهردار و اعضای شورای معاونین، نقش مهم، زحمات و تلاش تک تک افراد در مجموعه شهرداری برای آبادانی شهر رفسنجان را ارج نهاد.

رحیمی در ادامه با اشاره به حدیثی از حضرت محمد(ص)، پیرامون ضرورت خوش اخلاقی و درستکاری در محیط کار و برخورد مناسب با همکاران و ارباب رجوع سخن گفت.

وی همچنین با اشاره به اینکه در آستانه دو انتخابات مهم در کشور هستیم، شرکت در انتخابات را وظیفه عمومی دانست که به تشکیل مجلس قوی خواهد انجامید.

در این مراسم عبدالحمید نقره‌کار پژوهشگر ایرانی معماری و شهرسازی و دانشیار دانشگاه علم و صنعت نیز درخصوص حفظ و توسعه محیط زیست، شهرسازی و معماری مواردی را بیان کرد.

در پایان مهندس مجید کهنوجی شهردار رفسنجان با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در سطح شهر، از معاونت ها، مدیریت ها و کارکنان پرتلاش شهرداری رفسنجان قدردانی کرد.

مطالب مــرتبط