x
ضرورت حمایت از طرح نوآورانه فرهنگی مقام کشوری در رفسنجان

ضرورت حمایت از طرح نوآورانه فرهنگی مقام کشوری در رفسنجان

طرح نوآورانه تیم ده نفره هیئت اعظم بانوان رفسنجان، با ایده ” الگوی اشتغالزایی در هیئت های مذهبی ” که جزو ۵ طرح برتر کشور شناخته و از آن در مشهد مقدس تجلیل به عمل آمد برای شکوفایی نیاز به…


  • ۱۴۰۰/۰۸/۰۸

طرح نوآورانه تیم ده نفره هیئت اعظم بانوان رفسنجان، با ایده ” الگوی اشتغالزایی در هیئت های مذهبی ” که جزو ۵ طرح برتر کشور شناخته و از آن در مشهد مقدس تجلیل به عمل آمد برای شکوفایی نیاز به حمایت دارد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان وقتی دشمن یک هجوم فکری اعتقادی و اخلاقی (فرهنگی) را متوجه یک ملت می کند تا باورها، اعتقادات و اخلاق آن جامعه را متلاشی کرده و یا حداقل از کارآیی لازم باز دارد؛ وظیفه ای باید شکل گیرد و برای مقابله با آن برنامه ریزی کرد تا در واقع در جنگی تمام عیار نه با تسلیحات نظامی بلکه با موضوعات فرهنگی پیروز میدان شد.

لازم است از طرحی به نام ” الگوی اشتغالزایی در هیئت های مذهبی “ که توسط بانوان جوان رفسنجان پایه گذاری شده تا در جنگ فرهنگی دشمن، تأثیرگذار باشد حمایت های لازم به عمل اید چرا که دشمن سرسخت تمام همت و تلاش خود را برای نابودی اسلام و مسلمانان به کار گرفته و البته که مسلمانان و به خصوص قشر جوان از سر ناآگاهی فریب زرق و برق های دنیایی دشمن را می خورند لازم است آگاه شوند تا دشمن نتواند به مقصود خود برسد، باید افکار ملّت نسبت به این افکار شوم دشمن آگاه شود.

درباره طرح نوآورانه فرهنگی در رفسنجان

سرکار خانم اکرم حسینی پور فعال بسیجی و مدیر هیئت اعظم بانوان رفسنجان با اشارهبه اینکه یکی از دغدغه های بانوان عضو این هیئت انجام فعالیت های فرهنگی با هدف آگاه سازی ملت ایران است تا دشمن فکر نکند می تواند با هر ترفند و توطئه ای اعم از افکار پلید و امر غیر اخلاقی در حوزه فرهنگ، مسلمانان را به نابودی بکشاند گفت: این هیئت کار خود را از اواخر سال ۹۸ در یک زیر زمین آغاز کرد، و مشغول به دوخت انواع و اقسام لباس ها و پوشش اسلامی و ایرانی با برند و مُد در چارچوب عفاف و حجاب کرده است.

وی افزود: طرح های اسلامی در این کارگاه تولید و درآمد حاصل از این فعالیت صرف امور عام المنفعه، ترویج مهدویت، کمک به ازدواج آسان جوانان و غیره می شود.

حسینی پور از دیگر اهداف این کارگاه کارآفرینی برای بانوان را برشمرد و تصریح کرد: همچنین با اساتید مجرب رایزنی کردیم که به صورت مجازی آموزش های لازم کارآموزی در رابطه با دوخت و تولید لباس های اسلامی ایرانی به بانوان ارائه می شود.

وی خاطرنشان کرد: محصولات و تولیدات این بانوان را عرضه می کنیم تا مشاغل خانگی را برای حمایت از قشر زنان خانه دار ترویج دهیم.

شهرداری رفسنجان ظرفیت این طرح را حمایت کند

حسینی پور که برنامه های زیادی برای ترویج پوشش اسلامی در سر دارد تا این پوشش مورد استقبال و استفاده همه قشرها در مکان های مختلف باشد از شهرداری و مسئولان دیگر شهرستان می خواهد که از آنجایی که این طرح در یک زیزمین شروع به کار کرده و در سطح کشور مقام آور شده است مورد حمایت قرار گیرد تا مشت محکمی بر دهان دشمنانی باشد که می خواهند مسلمانان را بی دین کند.

وی افزود: بستر و مکانی ثابت نیاز داریم تا بتوانیم محصولات خود را به نمایش بگذاریم و همچین برای عرضه نمایشگاهی فصلی هم نیاز داریم محلی برای این کاردر نظر گرفته شود.

ضمنا جشنواره بوت کمپ نوآوری “من در جامعه” در سراسر کشور اجرا شد که ۵ طرح از تهران، قم و رفسنجان برتر شناخته شدند و در اختتامیه این جشنواره در آستان قدس رضوی مشهد مقدس از این طرح ها تجلیل به عمل امد.از طرح‌های ایده پردازان رباب سلمان‌پور از قم با ایده لباس قصه گو، اکرم حسینی‌پور از رفسنجان با ایده ایجاد الگوی اشتغال‌زایی در هیئت‌های مذهبی، محبوبه اسفندیاری از تهران با ارائه‌ طرح خدمات بهینه‌سازی فرآیند یادگیری برای معلمان و دانش‌آموزان از طریق بسته‌ بازی، انسیه صادقی‌گهر از تهران با ارائه طرح ایجاد سامانه‌ مشاوره و پشتیبانی والدین در فرزندپروری و صدف باقریان از قم با طرح سامانه‌ نهال ایجاد پلتفرم تولید و انتشار محتواهای مربوط به فرزندپروری به عنوان ایده های برتر تقدیر شد.

 

مطالب مــرتبط