x
ضرورت نگاه عدالت محوری به مالیات در مرکز دادرسی رفسنجان

ضرورت نگاه عدالت محوری به مالیات در مرکز دادرسی رفسنجان

سیدحسین رحیمی گفت: مرکز دادرسی رفسنجان با ذهنیت عدالت محورانه به دارایی نگاه کند.


  • ۱۴۰۲/۰۹/۰۲

به گزارش روابط عمومی شورای شهر رفسنجان، رئیس شورای شهر رفسنجان فرهنگ سازی و توجه به مصوبات و برنامه های مالیاتی را مهم دانست و گفت: مرکز دادرسی رفسنجان با ذهنیت عدالت محورانه به دارایی نگاه کند.

سیدحسین رحیمی ظهر امروز در مراسم افتتاح مرکز دادرسی استان کرمان در رفسنجان، بر آموزش پرداخت مالیات و بازبینی سازوکارهای جذب مالیات تأکید کرد.

وی با بیان اینکه در حوزه فرهنگ‌سازی مالیاتی ضعیف هستیم، اظهار کرد: بی عدالتی مالیاتی در بین مردم احساس می شود و شناسایی و رصد درست مالیات انجام نمی شود.

رئیس شورای شهر رفسنجان فرهنگ سازی و توجه به مصوبات و برنامه های مالیاتی را مهم دانست و گفت: مرکز دادرسی رفسنجان با ذهنیت عدالت محورانه به دارایی نگاه کند.

به گفته رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان رفسنجان، اداره دادرسی مالیاتی مستقل از اداره امور مالیاتی و متشکل از سه هیئت دادرسی فعالیت می کند.

اداره دادرسی مالیاتی استان کرمان در رفسنجان با هدف دادرسی عدالت محور راه اندازی شده و واحدی شبه قضایی است که به اختلافات مالیاتی مودیان رسیدگی می کند.

مراسم افتتاحیه این مرکز با حضور طاهری نژاد رئیس کل اداره دادرسی مالیاتی کشور، حقیقت معاون اداره‌کل کشور، رحمانی معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری رفسنجان، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

مطالب مــرتبط