x
لزوم شناسایی چالش ها و ایده آل ها در برنامه پنج ساله جامع مدیریت شهری رفسنجان

لزوم شناسایی چالش ها و ایده آل ها در برنامه پنج ساله جامع مدیریت شهری رفسنجان

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان گفت: ضروریست چالش ها و ایده آل ها در برنامه پنج ساله جامع مدیریت شهری رفسنجان شناسایی شود.


  • ۱۴۰۲/۰۹/۱۴

به گزارش روابط عمومی شورای شهر رفسنجان، در جلسه تدوین برنامه عملیاتی پنج ساله مدیریت شهری با حضور رئیس شورای شهر، شهردار، مهندس خطیب مدیر اداره مطالعات شهرداری رفسنجان و تیم مشاور از شهرداری مشهد مقدس، پیرامون تدوین برنامه عملیاتی پنج ساله مدیریت شهری بحث و گفتگو شد.

رئیس شورای شهر رفسنجان در این جلسه با تأکید بر شناسایی چالش ها و ایده ال ها در مدیریت شهری، گفت: لازم است با ارائه پیشنهادات خلاقانه، برنامه های توسعه شهری برای آیندگان صورت گیرد و با نگاه تعاملی کار پیش رود.

شهردار رفسنجان نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت تدوین برنامه عملیات پنج ساله مدیریت شهری، گفت: در این تعامل ضمن کاهش هزینه ها خدمات شایسته ای به مردم ارائه می شود؛ ضمن اینکه برنامه عملیاتی با دستگاه های دیگر مغایرت ندارد.

در این جلسه مراحل فرآیند برنامه ریزی تعاملی به شکل تفکر سیستمی و آینده نگاری در خصوص رفع نیازهای واقعی شهر مطرح شد.

تیم مشاور نیز راه اندازی کمیته تدوین برنامه میان مدت برای رفع نیازهای پنج ساله شهرستان و شناسایی چالش های شهرستان رفسنجان را ضروری خواندند.

در همین راستا جلسات با کارگروه های تخصصی از جمله اجتماعی و فرهنگی، ایمنی و مدیریت بحران، حمل و نقل و ترافیک، کالبدی و شهرسازی، محیط زیست و خدمات شهری برگزار خواهد شد.

مطالب مــرتبط