x
لزوم هم‌افزایی مدیریت شهری و نمایندگان مردم در شورای شهر برای رفع مشکلات شهر

لزوم هم‌افزایی مدیریت شهری و نمایندگان مردم در شورای شهر برای رفع مشکلات شهر

رئیس واعضای شورای شهرو شهردار رفسنجان با حضور میدانی ، خدمات ارائه شده به محله های کم برخوردار درسطح شهر را مورد ارزیابی قرار دادند. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان، سید حسین رحیمی رئیس شورای شهر به…


  • ۱۴۰۰/۰۸/۰۸

رئیس واعضای شورای شهرو شهردار رفسنجان با حضور میدانی ، خدمات ارائه شده به محله های کم برخوردار درسطح شهر را مورد ارزیابی قرار دادند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان، سید حسین رحیمی رئیس شورای شهر به همراه مهندس میربابایی ؛ مهندس کهنوجی و جناب آقای صباغ جعفری از اعضای شورای اسلامی شهر ومهندس کهنوجی شهردار رفسنجان از برخی محلات کم برخودارشهر رفسنجان بازدید کردند.

در این بازدید که مهندس اسداللهی معاون عمرانی و مهندس فتح اللهی رئیس اداره املاک شهرداری حضور داشتند ابتدا از محله علی آباد (ورودی بازار واقع در خیابان انقلاب) بازدید کردند.این محله یکی از محله‌های قدیمی و با اصالت ؛ شلوغ و پرجمعیت شهر رفسنجان است اما در قلب آن نیز کوچه وخانه هایی نیز هستند که با گذر از آن‌ها می‌توان سراغی از هویت گذشته شهر را گرفت و خاطرات آن روزها را مرور کرد. این محله بخشی از تاریخ و فرهنگ شهر رفسنجان را در دل خود جای داده اما در محاصره محرومیت های بیشماری به سر می برد ودربرخی کوچه های آن زباله ها چهره نازیبایی بخشیده است، چهره ای که شاید از دید یک رهگذر تعمیم داده شود به کل محله.

در این بازدید برخی از کسبه از وضعیت نابسامان بازار گلایه جدی و مطالباتی داشتند مهمترین آن عدم مسقف بودن گذر ارجمندی ؛ عدم ایمنی برخی مغازه ها ومنازل و عدم ساماندهی شبکه های فرسوده برق ….عنوان شدو یکی دیگر از مشکلاتی که یکی از کسبه بازار در صحبت هایش به آن می پردازد و انتظار دارد، مسئولان شهری درباره سنگ فرش بازار تاریخی در قسمت ورودی گذر ارجمندی تدبیری بیندیشندجهت سهولت رفت وآمد افراد سالخورده است.

مهندس کهنوجی شهردار رفسنجان ضمن توجه به مطالبات ساکنان این محله وبازار در این بازدید،بر رفع معضلات شهروندی حاصل از ضعف های موجود تاکید کرد.وبه ساکنین این محله وکسبه بازار قول مساعد برای رفع مشکلات ومعظلات را داد.

در ادامه اعضای شورای ششم همراه با شهردار رفسنجان از محله رحمت آباد و ساختمان آتش نشانی شماره ۶ بازدید نمودند در این بازدید با حضور در میان ساکنین محله ؛ ساکنین محله مشکلاتی شامل عدم روشنایی کافی در برخی از نقاط، نبود زیرساخت‌های لازم نظیر آسفالت، را بازگو کردند و همچنین عدم وجود اماکن فرهنگی لازم برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و دیگر موارد از جمله مشکلاتی بود که از سوی مردم و ساکنان محله رحمت آباد عنوان شد.در این بازدید شهردار رفسنجان مشکلات را بررسی و دستورات لازم در راستای رفع آنان را صادر کرد.

در ادامه اعضای شورا وشهردار از محله عباس آباد حاجی و رستم آبادبازدید نمودند. شهردار رفسنجان ضمن بررسی و رصد محله ها ، راهکارها و راهنمایی های لازم را جهت رفع مشکلات موجود ارائه نمود.و نارسایی های حاصل از فقدان آسفالت مناسب و جدولگذاری در محدوده های مشرف به اراضی بایرِ را اولویتی مهم تلقی کرد و بر رفع معضلات شهروندی حاصل از ضعف های موجود در این محله ها تاکید کرد.

در پایان از ساختمان در حال الاحداث درمانگاه تخصصی جنب درمانگاه امام بازدید نمودنددر این بازدیدکه فرمانده سپاه رفسنجان و مدیریت درمانگاه امام نیز حضور داشتند بر مشارکت شهرداری رفسنجان جهت احداث درمانگاه تخصصی امام برای رفاه حال شهروندان بحث و تبادل نظر شد.

لازم به ذکراست سلسله بازدیدهای رئیس واعضای شورای اسلامی شهر رفسنجان همراه با شهردار جهت کنکاش میدانی نارسایی ها و کیفیت زیست شهروندی در اقصی نقاط شهر، پیوسته ادامه دارد که شهروندان می توانند با مراجعه به واحد میز خدمت مطالبات خود را مکتوب و یا از طریق سامانه ۱۳۷ با روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهررفسنجان درخواست خود را جهت ارائه به مدیریت شهری، بیان نمایند.

مطالب مــرتبط