x
مراسم آغاز به کار رسمی و تحلیف اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهررفسنجان

مراسم آغاز به کار رسمی و تحلیف اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهررفسنجان

مراسم آغاز به کار رسمی و تحلیف اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهررفسنجان ?به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر رفسنجان مراسم آغاز به کار رسمی و تحلیف اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر رفسنجان با حضور فصیحی هرندی…


  • ۱۴۰۰/۰۵/۱۴

مراسم آغاز به کار رسمی و تحلیف اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهررفسنجان

?به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر رفسنجان مراسم آغاز به کار رسمی و تحلیف اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر رفسنجان با حضور فصیحی هرندی فرماندار وجمعی از مسئولین شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد

?در این آیین دکترفصیحی هرندی فرماندار رفسنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و آرزوی توفیق خدمتگزاری برای همه کارگزاران نظام مقدس اسلامی اظهار داشت: باید قدردان فرصت خدمتگزاری به مردم در هر سطحی باشیم.

وی با بیان اینکه رفسنجان شهر دیارفاتحان اروند است و در این شهر خدمت کردن بسیار ارزشمندتر است افزود: اهمیت شوراهای اسلامی بر کسی پوشیده نیست و در دوره‌های گذشته شاهد اقدامات اثرگذار آن ها بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه باید با جلب اعتماد عمومی و مشارکت مردم در مسیر توسعه شهررفسنجان تلاش کرد افزود: به شهر باید نگاه همه جانبه داشته باشیم و تمام موارد شهری را در رفع مشکلات و توسعه آن دید.

فصیحی هرندی با تبریک به اعضای جدید شورای اسلامی شهررفسنجان ادامه داد: مردم به اعضای شورا اعتماد کرده و به آنها رای دادند و امروز زمان آن فرا رسیده که با کار کردن رضایت مردم را جلب کرد که در نهایت رضایت خداوند است.

براساس این گزارش سید حسین رحیمی ؛ علی میربابایی؛ مه لقا حکمت؛ حجت الاسلام ارجمند ؛ محمد فتحیان ؛ صباغ جعفری و کهنوجی به عنوان اعضای اصلی ششمین دوره شورای اسلامی شهر رفسنجان با قرائت سوگند در این آیین از امروز رسما فعالیت خود را آغاز کردند.

مطالب مــرتبط