x
مشارکت شهرداری و شورای شهر رفسنجان در برپایی غرفه استان کرمان در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران

مشارکت شهرداری و شورای شهر رفسنجان در برپایی غرفه استان کرمان در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران

در یکصد و پنجاه و سومین جلسه شورای شهر با حضور شهردار، رئیس و اعضای شورای شهر، رئیس اداره میراث فرهنگی، مدیرعامل شرکت همگامان، رئیس اتاق بازرگانی و هیات همراه، پیرامون برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین اللملی گردشگری تهران بحث و تبادل نظر شد.


  • ۱۴۰۲/۱۱/۱۷

به گزارش روابط عمومی شورای شهر رفسنجان، در این جلسه دکتر بهرامی رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان توضیحاتی مبنی بر طراحی غرفه استان کرمان براساس معماری و آداب و رسوم شهرهای استان ارائه داد و گفت: در این غرفه میراث پنهان استان کرمان و آمیزه ای از طرح ها و نقش ها با مس به نمایش گذاشته می شود.

وی افزود: توپوگرافی دره راگه فضای این دره را تداعی می کند و هنرنمایی از معماری ارگ بم، بازار کرمان، بادگیر، هفت باغ، گهرپارک و … در این نمایشگاه ایجاد می شود.

در ادامه، با موافقت شورای شهر رفسنجان، مقرر شد شهرداری رفسنجان برای پرداخت هزینه های طراحی غرفه استان کرمان در نمایشگاه بین اللملی گردشگری تهران و صنایع وابسته مشارکت کند.

در این جلسه هم چنین با حضور اعضای هیات مدیره مجموعه تجاری برج شیشه ای موزه ریاست جمهوری، پیرامون بهسازی و طراحی فضای سبز محوطه بیرونی مجموعه گفت وگو شد.

در پایان، اعضای شورای شهر با تغییر نام سازمان حمل و نقل شهرداری به سازمان حمل و نقل بار و مسافر، ترک تشریفات طراحی المان های نوروزی و ساخت مجسمه توسط اداره سیما، منظر و فضای سبز شهری و تمدید بسته تشویقی عوارض تا پایان بهمن ۱۴۰۲ موافقت کردند.

مطالب مــرتبط