x
ممنوعیت مسدود کردن مسیرها توسط موکب ها و افراد برای عزاداری

ممنوعیت مسدود کردن مسیرها توسط موکب ها و افراد برای عزاداری

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان، صبح امروز جلسه شورای هماهنگی ترافیک با حضور سید ابراهیم صباغ جعفری رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رفسنجان و جمعی از مسئولین در محل فرمانداری برگزار شد.   مهندس علی آرمان…


  • ۱۴۰۲/۰۴/۲۸

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان، صبح امروز جلسه شورای هماهنگی ترافیک با حضور سید ابراهیم صباغ جعفری رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رفسنجان و جمعی از مسئولین در محل فرمانداری برگزار شد.

 

مهندس علی آرمان در این جلسه ضمن تسلیت به مناسبت آغاز ایام محرم الحرام اظهار کرد: هر گونه مسدود کردن مسیر ها ممنوع است و موکب ها و افراد برای برپایی مراسم عزاداری و استقرار در معابر باید از سوی ارگان های راهنمایی و رانندگی، سازمان تبلیغات اسلامی و شهرداری مجوزهای لازم را دریافت کنند در غیر اینصورت به دلیل مسدودکردن مسیر، ضمن برخوردهای لازم، توسط پلیس راهنمایی و رانندگی و مراجع مربوطه، بساط آن ها جمع آوری می شود.

 

وی با اشاره به بحث طرح تبدیل میدان امیرکبیر به چهارراه گفت: سه ماه قبل طرح تبدیل میدان امیرکبیر به چهارراه به شورای ترافیک آمد که پس از بازدید و کارشناسی اعضای شورای ترافیک شامل کارشناسان حوزه شهرداری، راهنمایی و رانندگی، اورژانس و غیره با این پیشنهاد موافقت گردید.

وی تصریح کرد: پس از آن شهرداری با انتخاب مشاور صلاحیت دار، طرح مطالعاتی آن را تهیه و با اعتبار ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در بازه زمانی ۲۴ روزه این طرح را اجرا کرد.

آرمان افزود: در حال حاضر با اصلاح زمان بندی چراغ ها، معضل گره ترافیکی در ساعات اوج تردد برطرف شده و تردد وسایل نقلیه نظام مند گردیده و همچنین اصلاحاتی برای مسیر تردد آمبولانس‌ها و وسایل نقلیه عمومی در این مکان انجام خواهد گردید؛ رعایت ضوابط راهنمایی و رانندگی توسط عابرین پیاده و موتور سواران در این مکان و سایر چهار راهها از مهم ترین موارد برای سهولت تردد ها محسوب می گردد.

مهندس آرمان همچنین در خصوص تخلیه نخاله های ساختمانی در برخی نقاط شهر هم هشدار داد: با اشخاصی که نخاله های ساختمانی را به غیر از محل های تعیین شده، در نقاط دیگر خصوصا مجاور محورهای ورودی شهر تخلیه کنند به شدت برخورد و وسیله نقلیه آن ها توسط پلیس توقیف می شود.

وی از خط کشی محورهای زرند و کمربندی تا یک ماه آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: طرح ایمن سازی بزرگراه قدس هم در دست اقدام است و به زودی اجرای آن اتمام می رسد.

در این جلسه به تصادفات منجر به مصدومیت و فوت در یک ماه گذشته نیز اشاره و مورد بررسی قرار گرفتند و برای رفع و کاهش مشکلات، تصمیماتی نظیر احداث یا برچیدن سرعتکاه و ایجاد روشنایی و نصب چراغ راهنمایی اتخاذ گردید.

مطالب مــرتبط