x
موافقت شورای مردمی ششم با تخفیف ۲۵ درصدی به پرداخت‌کنندگان عوارض شهرداری

موافقت شورای مردمی ششم با تخفیف ۲۵ درصدی به پرداخت‌کنندگان عوارض شهرداری

تخفیف ۲۵ درصدی شهرداری مبنی بر پرداخت عوارض به تصویب شورای اسلامی شهر رفسنجان رسید. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان سید حسین رحیمی در تشریح جزئیات بسته تشویقی عنوان کرد: در سی امین جلسه شورای اسلامی شهر…


  • ۱۴۰۰/۱۰/۳۰

تخفیف ۲۵ درصدی شهرداری مبنی بر پرداخت عوارض به تصویب شورای اسلامی شهر رفسنجان رسید.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان سید حسین رحیمی در تشریح جزئیات بسته تشویقی عنوان کرد: در سی امین جلسه شورای اسلامی شهر رفسنجان با پیشنهاد شهرداری مبنی بر طرح تشویقی که به مناسبت *ایام الله ۹ دی و ایام مبارک دهه فجر* موافقت گردید.

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان مطرح کرد: در طرح تشویقی ارائه شده توسط شهرداری، شهروندانی که عوارض خودرابصورت نقدی ویکجا پرداخت نمایند،می توانند از ۸ دی ماه لغایت پایان اسفند ماه ۱۴۰۰ از این تخفیفات ویژه که شامل ۲۵ درصد در دیماه و بهمن ماه و ۱۵ درصد در اسفندماه میباشد،بهره مند شوند.

وی افزود : کلیه عوارض شهرداری به استثناء عوارضات جرائم کمیسیون ماده صد ، قدرالسهم ، نوسازی و خدمات شهری و خودرو از طرف ادارات دیگر عامل وصول آن میباشد، مشمول این تخفیفات خواهند بود.

سیدحسین رحیمی با اشاره به عوارض مابه التفاوت گفت : از ۸ دی ماه لغایت پایان اسفند ماه ۱۴۰۰ به استثناء کسانی که براساس تعرفه عوارض مشمول تخفیف بیشتری می گردند شامل ۷۰ درصد تخفیف خواهند شد.

وی درادامه افزود: امید است شهروندان از این فرصت استثنایی و تخفیف‌های ویژه ای که اعلام شده، نهایت استفاده را ببرندو همچنین با اشاره به اینکه همکاری و مشارکت شهروندان در پرداخت به‌ موقع عوارض موجب می‌شود تا مدیریت شهری در اجرای برنامه‌های خود گام‌های موثرتری برداردوخدمات مطلوب تری به همشهریان محترم ارائه نماید.

وی در پایان افزود: همشهریان گرامی می توانند در این مدت تعیین شده با مراجعه به شهرداری جهت پرداخت عوارض از تخفیفات ۲۵ درصدی بهره‌مند شوند.

 

مطالب مــرتبط