x
میزبانی کمیسیون فرهنگی شورای شهر از گروه های جهادی

میزبانی کمیسیون فرهنگی شورای شهر از گروه های جهادی

شصت و پنجمین کمیسیون فرهنگی به ریاست سید ابراهیم صباغ جعفری و با حضور اعضای شورا برگزار شد.


  • ۱۴۰۲/۰۸/۲۸

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان، شصت و پنجمین کمیسیون فرهنگی به ریاست سید ابراهیم صباغ جعفری و با حضور اعضای شورا برگزار شد.

در این جلسه اعضای شورای شهر میزبان گروه شهدایی «شمیم عشق» بودند که پس از شهادت حاج قاسم توسط زوج جوان رفسنجانی راه اندازی و بصورت خانوادگی اداره می شود.

از جمله فعالیت های این گروه می توان به انجام مصاحبه با خانواده شهدا، روایتگری و ساخت مستند و پخش کلیپ مصاحبه در فضای مجازی و برگزاری مسابقه هفتگی به اسم یک شهید و تجلیل از خانواده شهدا اشاره کرد.

اقدام خودجوش این زوج در تولید محتوا بصورت مستند و استفاده گروه های مختلف از جمله بنیاد شهید و الگوگیری چند شهر از این محتوا، بسیار چشمگیر است.

آقای مهدوی بهمراه همسرش خانم احمدزاده با حضور در صحن شورا، خواستار حمایت شورای شهر از گروه جهادی «شمیم عشق» شدند که پیرامون آن بحث و تبادل نظر شد.

در ادامه سید عباس حسینی معاون هنری شهرداری و حجت الاسلام مقیمی معاون فرهنگی شهرداری نیز پیرامون ویژه برنامه های ایام میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار گفت وگو کردند.

در این جلسه، نمایندگانی از کانون تبلیغاتی «تابان نوین» و «ایده نوین»، با توجه به سرمایه گذاری های صورت گرفته و همکاری آنان با شهرداری، خواستار ایجاد شرایط بهتر و حمایت از سوی شورای شهر شدند.

در پایان نامه های درخواستی از سوی موسسات و نهادهای مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

مطالب مــرتبط