x
پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی

پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی

سیدحسین رحیمی طی پیامی ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیراست؛ “بسمه تعالی” بیست و ششم مرداد سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است ، روز سراسر…


  • ۱۴۰۱/۰۵/۲۶

سیدحسین رحیمی طی پیامی ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیراست؛

“بسمه تعالی”

بیست و ششم مرداد سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی است ، روز سراسر افتخاری که بر صفحات زرین انقلاب حک شده و یاد آور ایامی است پر از شور و شادی و معطر به حضور دوباره عزیزانی که عطر شهیدان را با خود داشتند.

آرامش، آسایش، عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی مدیون دلاوری، ایثارگری و فداکاری مردانی است که با ایستادگی و مقاومت خود در طول سال های سخت و مشقت بار اسارت، بیش از پیش ملت ایران را در دنیا سربلند و استوار نمودند.

دراینجا یادی کنیم از حجت الاسلام سید علی اکبر ابوترابی(ره) سید آزادگان، آزاده ای که ویژگی های اخلاقی و شخصیتی وی سبب شد او را سید آزادگان بنامند چرا که حضور ایشان در میان رزمندگان اسیر در بند رژیم بعثی ، تسکین دهنده دردها و موجب افزایش روحیه مقاومت در میان آنها بود، فردی که با شعار “پاک باش وخدمتگزار” خدمات شایانی به جمهوری اسلامی نمود.

اینجانب فرارسیدن ۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان عزیز و سرافراز به میهن اسلامی را به عموم مردم، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز به خصوص ازادگان شهرداری رفسنجان تبریک گفته و از درگاه قادر متعال برای این عزیزان سرافراز آرزوی توفیق روز افزون مسالت دارم.

سیدحسین رحیمی
رئیس شورای اسلامی شهررفسنجان

۲۶/مرداد ماه/۱۴۰۱

مطالب مــرتبط