x
پیام تبریک رییس شورای اسلامی شهر رفسنجان به مناسبت ولادت امام رضا(ع)

پیام تبریک رییس شورای اسلامی شهر رفسنجان به مناسبت ولادت امام رضا(ع)

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان، سید حسین رحیمی رییس شورای اسلامی شهر رفسنجان، طی پیامی میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم…


  • ۱۴۰۲/۰۳/۱۰

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان، سید حسین رحیمی رییس شورای اسلامی شهر رفسنجان، طی پیامی میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا المرتضی (ع)

یازدهمین روز ذیقعده مصادف با میلاد پر خیر و برکت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، امام مهربان، علی بن موسی الرضا (ع) است، چشممان روشن، که در تاریکخانه تاریخ، از خانه ولایت، خورشیدی دیگر برکشید و در تداوم راه، از مدینه تا طوس را پیمود و از برکت این هجرت، ایران برای همیشه در چشم انداز پرتوامامت قرار گرفت.

اینک خورشید دین از خاک خراسان می تابد و میلاد علی بن موسی الرضا(ع) است و ایران به اقیانوس عرفان علوی و رضوی و موسوی وصل است، چرا که مرقد هشتمین امام، به عنوان یکی از چهارنگین گرانبها در این مملکت می درخشد.

اينجانب ضمن تبريك میلاد مبارک و نورانی هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت به محضر امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همه عاشقان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت و همچنین مردم قدرشناس شهرستان رفسنجان، از خداوند بزرگ و بلند مرتبه براي همگان توفيق كسب فيض و بهره مندی بيش از پيش از دريای فضائل و كرامات اين سرچشمه زلال رحمت الهی را مسألت دارم.

سید حسین رحیمی

رییس شورای اسلامی شهر رفسنجان

مطالب مــرتبط