x
پیام تبریک رییس شورای اسلامی شهر رفسنجان به مناسبت آغاز زعامت و رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی)

پیام تبریک رییس شورای اسلامی شهر رفسنجان به مناسبت آغاز زعامت و رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی)

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان سید حسین رحیمی رییس شورای اسلامی رفسنجان در پیامی سالروز آغاز زعامت و رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است: بسم…


  • ۱۴۰۲/۰۳/۱۵

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان سید حسین رحیمی رییس شورای اسلامی رفسنجان در پیامی سالروز آغاز زعامت و رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بنیان و اساس انقلاب اسلامی ایران همچون اعجازی است که خداوند آن را به دست رهبری امام خمینی (ره) و جانفشانی ها و رشادت های مردم ایران و شهدای عزیز انقلاب اسلامی به پیروزی رساند. سالروز آغاز رهبری و زعامت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)؛ فرصت مغتنمی است برای اشاره به این هنر مدیریتی رهبر معظم انقلاب که در سی وچهار سال گذشته، انقلاب اسلامی را به سلامت از دل توفان ها و بزنگاه های خطیر عبور داده اند.

برگزیده شدن آیت‌الله خامنه‌ای بعد از ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) یک پیروزی در تاریخ درخشان انقلاب اسلامی ایران است و نقش آن در مقابل آسیب‌های پرشماری که ممکن بود دشمنان انقلاب اسلامی به ایران وارد کنند حائز اهمیت است.

امروز رهبری مدبرانه امام خامنه ای( مدظله العالی ) یکی از وزنه های تعیین کننده در مناسبات بین المللی و جهانی است، اوج قدرت نظامی و سیاسی ایران مرهون اقتدار و شجاعت و سیاست‌های مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب و تبعیت و پشتیبانی از ولی فقیه زمان امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، پشتیبانی از انقلاب اسلامی و خون پاک شهدای گرانقدر انقلاب است.

مطالب مــرتبط