x
پیام تبریک سیدحسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان به مناسبت میلاد امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر

پیام تبریک سیدحسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان به مناسبت میلاد امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان سیدحسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان به مناسبت میلاد امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر را تبریک گفت. بسمه تعالی ۱۳رجب ولادت باسعادت مولای متقیان حضرت علی ابن ابیطالب (ع)، حماسه‌ساز…


  • ۱۴۰۰/۱۱/۲۶

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان سیدحسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان به مناسبت میلاد امیرالمومنین علی (ع) و روز پدر را تبریک گفت.

بسمه تعالی

۱۳رجب ولادت باسعادت مولای متقیان حضرت علی ابن ابیطالب (ع)، حماسه‌ساز نیایش‌ها، مجاهد تنها و زیباترین تجلی عبودیت است، او که خداوند درّ ولایتش را در صدف کعبه به رخ جهانیان کشید.

اینجانب سالروز ولادت امیرالمؤمنان حضرت علی(ع)، اسوه خردورزان، حامی ستمدیدگان و محرومان و پدر یتیمان و سرچشمه عدالت و حقیقت که به روز پدر و تجلیل از مقام و منزلت پدران بزرگوار مزین گشته را به عموم آزادمردان جهان، به ویژه پدران و مردان شریف رفسنجان به ویژه پرسنل خدوم شورای شهرو شهرداری رفسنجان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

امید است با استعانت از خداوند منان، مردان جامعه اسلامی ما با سرلوحه قرار دادن منش و سیرت زندگانی آن حضرت در تمامی مراحل زندگی و در خدمتگزاری به محرومان و مستضعفان موفق و مؤید باشند.

سیدحسین رحیمی
رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان

مطالب مــرتبط