x
پیام تسلیت رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان به مناسبت دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی

پیام تسلیت رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان به مناسبت دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی

  سیدحسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی را طی پیامی تسلیت گفت. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان متن پیام به شرح زیراست : “بسم‌الله الرحمن الرحیم” <<وَمِنَ النَّاسِ مَن…


  • ۱۴۰۰/۱۰/۱۳

 

سیدحسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی را طی پیامی تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان متن پیام به شرح زیراست :

“بسم‌الله الرحمن الرحیم”

<<وَمِنَ النَّاسِ مَن یَشْرِی نَفْسَهُ ابْتِغَاء مَرْضَاتِ اللّهِ وَاللّهُ رَؤُوفٌ بِالْعِبَاد>>(بقره/۲۰۷)

✍شهید حاج قاسم سلیمانی الگویی بی بدیل از صداقت، صلابت و مجاهدت خستگی ناپذیر همراه با مقاومت و پایداری در راه خدا بود که زندگی پربارش را خالصانه در مسیر مبارزه با ظالمان و دفاع از میهن و نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داده بود و با تدبیر و فرماندهی قدرتمند خود، امنیت را برای ایران و حتی جهان به ارمغان آورد و داعش را از عراق و سوریه بیرون راند و شکست‌های متعددی را به دشمنان اسلام به ویژه آمریکای جنایتکار متحمل کرد.

بدون شک انقلاب اسلامی با پرورش فرزندان جان برکف و شهادت طلب امروز هزاران سردار فداکار و مجاهد فی سبیل الله را تحویل جامعه بشری داده است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و تبریک مجددبه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سپاه سرافراز پاسداران انقلاب اسلامی و آحاد ملت عزیز کشورمان به ویژه خانواده معظم آن شهید معزز و مردم قهرمان و ولایتمدار و سرفراز #رفسنجان، استمرار راه پر افتخار و با عزت اش را با عظمتی فزون‌تر از خداوند متعال مسئلت می نمایم .

*سیدحسین رحیمی*
*رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان*

۱۳ /دی ماه/۱۴۰۰

مطالب مــرتبط