x
پیام رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان به مناسبت ۹ دی ماه روز بصیرت

پیام رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان به مناسبت ۹ دی ماه روز بصیرت

سید حسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان در پیامی یوم الله ۹ دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهررفسنجان ، متن پیام به شرح زیر است:حماسه نهم…


  • ۱۴۰۰/۱۰/۰۹

سید حسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان در پیامی یوم الله ۹ دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهررفسنجان ، متن پیام به شرح زیر است:حماسه نهم دی ماه و حضور حماسی و غرور آفرین ملت ایران در دفاع از ولایت و نظام، برگ زرین و ماندگاری به تاریخ جمهوری اسلامی ایران افزود. راهپیمایی نهم دی ماه نماد عزت طلبی، استقلال و شکوه ملتی است که در حفظ دستاوردها و آرمان‌های والای اسلام و انقلاب همت گماردند و با حضور به موقع در صحنه باعث یاس و ناامیدی دشمنان شدند.

حماسه عاشورایی نهم دی‌ماه متعلق به همه جریان‌ها، گروه‌ها و جناح‌های مختلف سیاسی و آحاد ملت رشید و مومن ایران اسلامی است و بر همگان وظیفه ؛ ضمن گرامیداشت و حفظ این مناسبت ارزشمند همواره با توکل بر خدای سبحان و پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب در مقابل دسیسه‌های دشمنان هوشیار، و آگاهانه عمل کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز حماسه یوم الله نهم دی، توفیق روزافزون و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تا رسیدن به آرمان های والای بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و تحت رهبری های حکیمانه حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید حسین رحیمی
رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان

مطالب مــرتبط