x
یادواره شهدای شهرستان رفسنجان همزمان با سالروز شهادت حاج قاسم برگزار می شود

یادواره شهدای شهرستان رفسنجان همزمان با سالروز شهادت حاج قاسم برگزار می شود

رئیس شورای شهر رفسنجان گفت: با توجه به گسست نسل فرهنگی، آشنایی با مکتب حاج قاسم و ارزش های انقلاب باید سرلوحه درس دانش آموزان قرار گیرد.


  • ۱۴۰۲/۰۹/۲۰

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان،

رئیس شورای شهر: آشنایی با مکتب حاج قاسم و ارزش های انقلاب سرلوحه درس دانش آموزان قرار گیرد

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان، سیدحسین رحیمی در جلسه هماهنگی یادواره شهدای شهرستان، با اشاره به لزوم فرهنگ سازی برنامه های شهدا ویژه قشر دانش آموز، اظهار کرد: با توجه به گسست نسل فرهنگی، آشنایی با مکتب حاج قاسم و ارزش های انقلاب باید سرلوحه درس دانش آموزان قرار گیرد.

وی با ارائه پیشنهاد برپایی نمایشگاه شهدا در جوار یادواره و برگزاری مسابقه فرهنگی «وصیت نامه حاج قاسم» در مدارس به منظور ایجاد روحیه خودباوری در دانش آموزان، افزود: این مسابقه می تواند از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران و ستاد شاهد آموزش و پرورش در تمامی مدارس برگزار و برگزیدگان تقدیر شوند.

در این جلسه که به منظور هماهنگی و برنامه ریزی پیرامون یادواره شهدای شهرستان و چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها برگزار شد، امام جمعه، رئیس و نائب رئیس شورای شهر، معاون فرهنگی شهرداری، مسئولین و اعضای ستاد حضور داشتند.

شایان ذکر است، بنا به تصمیم ستاد یادواره شهدای شهرستان رفسنجان، این ویژه برنامه روز ۱۳ دی همزمان با چهارمین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در مصلی امام خامنه‌ای حفظه الله برگزار خواهد شد.

همچنین به مناسبت روز وحدت حوزه و دانشگاه، یادواره شهدای روحانی و دانشجو به میزبانی دانشگاه حضرت ولیعصر(عج) دوشنبه ۲۷ آذر بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می شود.

مطالب مــرتبط