x
۲۵ آبان ماه آخرین فرصت برای بهره مندی از تخفیفات ۲۵درصدی شهرداری

۲۵ آبان ماه آخرین فرصت برای بهره مندی از تخفیفات ۲۵درصدی شهرداری

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان : تخفیف ۲۵ درصدی شهرداری مبنی بر پرداخت عوارض به تصویب شورای اسلامی شهر رفسنجان رسید به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان سید حسین رحیمی در تشریح جزئیات بسته تشویقی عنوان کرد: در…


  • ۱۴۰۱/۰۷/۲۹

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان : تخفیف ۲۵ درصدی شهرداری مبنی بر پرداخت عوارض به تصویب شورای اسلامی شهر رفسنجان رسید

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان سید حسین رحیمی در تشریح جزئیات بسته تشویقی عنوان کرد: در هفتادو سومین جلسه شورای اسلامی شهر رفسنجان با پیشنهاد شهرداری مبنی بر طرح تشویقی به مناسبت هفته دفاع مقدس موافقت گردید.

رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان مطرح کرد: در طرح تشویقی ارائه شده توسط شهرداری، شهروندانی که عوارض خود رابصورت نقدی ویکجا پرداخت نمایند،می توانند از اول مهرماه لغایت ۲۵ آبان ماه از این تخفیفات ویژه که شامل ۲۵ درصد میباشد،بهره مند شوند.

وی افزود : کلیه عوارض شهرداری به استثناء عوارضات جرائم کمیسیون ماده صد ، قدرالسهم ، نوسازی و خدمات شهری و خودرو مشمول این تخفیفات خواهند بود.

وی درادامه افزود: امید است شهروندان از این فرصت استثنایی و تخفیف‌های ویژه ای که اعلام شده، نهایت استفاده را ببرندو همچنین با اشاره به اینکه همکاری و مشارکت شهروندان در پرداخت به‌ موقع عوارض موجب می‌شود تا مدیریت شهری در اجرای برنامه‌های خود گام‌های موثرتری برداردوخدمات مطلوب تری به همشهریان محترم ارائه نماید.

وی در پایان افزود: همشهریان گرامی می توانند در این مدت تعیین شده با مراجعه به شهرداری جهت پرداخت عوارض از تخفیفات ۲۵ درصدی بهره‌مند شوند.

مطالب مــرتبط