x
ساختمانی برای سالمندان در پارک لاله احداث می شود

ساختمانی برای سالمندان در پارک لاله احداث می شود

عضو شورای شهر رفسنجان از احداث ساختمانی برای استفاده سالمندان جهت برگزاری کلاس های آموزشی، دورهمی و استقرار پزشک برای انجام معاینه آنان خبر داد.


  • ۱۴۰۳/۰۲/۲۹

به گزارش روابط عمومی شورای شهر رفسنجان، آیین راه اندازی مجدد دانشگاه سومین نسل سنی در رفسنجان با حضور دکتر جعفری مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان، دکتر کردستانی رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای شهر، رضایی فرماندار، دهقانی معاون فرماندار، بیجانی رئیس بیمه سلامت، حیدری رئیس اداره بهزیستی، علیدوستی رئیس مرکز بهداشت و جمعی از مادربزرگ ها و پدر بزرگ های رفسنجانی در حال برگزاری است.

این دانشگاه با ارائه آموزش های رایگان توسط اساتید مجرب از جمله اصول تغذیه سالم، سلامت روان، فعالیت های بدنی مناسب، سلامت ذهن و تقویت حافظه و آشنایی با نحوه کار با ابزار دیجیتال ویژه گروه سنی بالای ۵۰ سال فعالیت می کند و در مجموعه ورزشی تربیت واقع شده است.

این برنامه به همت مرکز بهداشت و حوزه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان برگزار شد.

دکتر کردستانی رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای شهر در مراسم افتتاحیه دانشگاه سومین نسل سنی در رفسنجان، اظهار کرد: با داشتن رهبری آگاه به مسائل روز، مسئولین دغدغه مند و به برکت داشتن کشوری اسلامی و با پیشرفت علم و تکنولوژی می توانیم دوره پیری و سالمندی را به بهترین دوران زندگی تبدیل کنیم و علاوه بر داشتن سلامت کامل جسمی و روحی روانی، بسیار فعال و پویا باشیم.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعددی پیرامون این مسئله در شورا و شهرداری، افزود: بعنوان نماینده شهردار و شورای شهر در امور سالمندان در خدمت شما هستم و مصوبات به زودی به مرحله اجرا خواهد رسید.

دکتر کردستانی با اشاره به بهسازی پارک لاله که سال گذشته با دیدگاه ویژه ای نسبت به شرایط فیزیکی سالمندان به اتمام رسید، از احداث محل و ساختمانی برای استفاده سالمندان جهت برگزاری کلاس های آموزشی و دورهمی و استقرار پزشک برای انجام معاینه سالمندان خبر داد و گفت: این ساختمان به زودی کلنگ زنی و ساخت و ساز آن آغاز می شود.

عکاس: مهناز شریفی

مطالب مــرتبط