x
آیین تجلیل از اهداکنندگان خون در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

آیین تجلیل از اهداکنندگان خون در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

به مناسبت ۲۴ خردادماه روز جهانی اهداکنندگان خون، پیش از ظهر امروز طی مراسمی با حضوررئیس واعضای شورای شهر رفسنجان و جمعی از مسئولین از اهداکنندگان خون در رفسنجان تجلیل بعمل آمد. به گزارشروابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان ،…


  • ۱۴۰۱/۰۳/۲۴

به مناسبت ۲۴ خردادماه روز جهانی اهداکنندگان خون، پیش از ظهر امروز طی مراسمی با حضوررئیس واعضای شورای شهر رفسنجان و جمعی از مسئولین از اهداکنندگان خون در رفسنجان تجلیل بعمل آمد.

به گزارشروابط عمومی شورای اسلامی شهر رفسنجان ، به رسم هرساله ی مرکز انتقال خون شهرستان رفسنجان به مناسبت ۲۴ خردادماه روز جهانی اهداکنندگان خون ،آیین تجلیل از اهداکنندگان خون با حضور رئیس واعضای شورای شهر رفسنجان ، رئیس مرکز انتقال خون و جمعی از دیگر مسئولین، جمعی از اهداکنندگان مستمر مرکز انتقال خون و خبرنگاران در مرکز شهید ستاری برگزار شد.

مهدی محمدحسینی رئیس مرکز انتقال خون در این مراسم از سابقه، فعالیتهای و میزان مراجعه کنندگان به این مرکز گزارشی ارائه نمود و سیدحسین رحیمی ضمن قدردانی از اهداکنندگان خون بیان داشت: با اهدای خون لحظه لحظه یک انسان بهره می برد و حیات آنها وابسته به این امر خیر است، ارزش کار اهداکنندگان خون بسیار بالاست.

رحیمی با اشاره به حوادث منطقه اظهار داشت: تسلیم نمی شویم و عزت مندانه پیش می رویم، این دنیا مدیون ایرانی هاست به واسطه ی اصول و پایه های علمی، وحدت داشته باشیم بدانیم با همه امکانات و این سختی ها باید گلیم خود را از آب بکشیم، به مردم امید دهیم، به همدیگر نوید همکاری دهیم، با مردم در چهارچوب واقعیت ها صحبت کنیم.

در این آیین از جمعی از اهداکنندگان مستمر مرکز انتقال خون و همچنین جمعی از خبرنگاران فعال در خصوص فعالیت های این مرکز تقدیر بعمل آمد.

مطالب مــرتبط