x
اجتماع بزرگ رهروان ولایت در رفسنجان برگزارشد

اجتماع بزرگ رهروان ولایت در رفسنجان برگزارشد

مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی با حضور باشکوه مردم ولایتمدار شهرستان رفسنجان برگزار شد و این حماسه بزرگ در رفسنجان گرامی داشته شد. مسئولین شهرستان رفسنجان همراه با مردم ولایتمدار، بسیجی و انقلابی شهرستان بمناسبت حماسه ۹ دی ماه باحضور…


  • ۱۴۰۱/۱۰/۱۰

مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی با حضور باشکوه مردم ولایتمدار شهرستان رفسنجان برگزار شد و این حماسه بزرگ در رفسنجان گرامی داشته شد.

مسئولین شهرستان رفسنجان همراه با مردم ولایتمدار، بسیجی و انقلابی شهرستان بمناسبت حماسه ۹ دی ماه باحضور در مصلا امام خامنه ای (مدظله العالی)بار دیگر با آرمان های والای انقلاب و ولایت تجدید عهد و میثاق کردند.

امروز از پیر و جوان و کودک و نوجوان گرفته تا مرد و زن همه آمده بودند تا بار دیگر نشان دهند که مردم ولایتمدارشهرستان رفسنجان در صحنه‌های حساس و سرنوشت‌ساز حاضر بوده و همیشه پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب می‌مانند.

جوانان و کودکان رفسنجانی که با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران به مصلای امام خامنه ای (مدظله العالی) آمده بودند شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند و اعلام کردند که دشمنان و استکبار جهانی و فتنه‌گران هیچ کاری برای از بین بردن وحدت و همدلی ملت ایران نمی‌‌توانند بکنند.وحدت و همدلی ملت ایران خنثی‌کننده نقشه‌های دشمنان است و دشمنان و استکبار جهانی به هیچ وجه نمی‌توانند این وحدت و همدلی ملت ایران را به هم بزنند.

امروز مردم ولایتمدار رفسنجان بار دیگر با حضور حماسی خود در گرامیداشت حماسه ۹ دی نشان دادند که همیشه پای آرمان‌ها و ارزش های نظام، رهبری، انقلاب و شهدا بوده و تا آخرین نفس از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند و ولایتمداری، بصیرت و هوشیاری خود را به همگان نشان دادند.

گزارش وعکس:فاطمه استادحسینی

 

مطالب مــرتبط